فرخی های رئالی پرسپولیسی
اخبار رئال مادید و پرسپولیس
اخبار پرسپوليسي
رونالدو
رونالدو
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 5
بازديد ديروز : 1
بازديد هفته : 5
بازديد ماه : 55
بازديد کل : 31085
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

خدایی وبلاگ چطوره؟؟؟

<
لينک هاي دوستان

اینم نظر مدیر سایت فروی نیوز(سلیمان جلالی)

قابل توجه استقلاليايه عزيز

كه اين چند وقت خيلي شاخ شدن

تازه تو اين جدول 6امتياز از ما كم شده پس خواهشا

اينقدر 12 هم 12 هم نكنيد مونده تا ما بريم دسته 3.

آسیاروو عشق است>> آخر این هفته سلامتوون میکنم.....


سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 9:8 ] [ سیدحسین علوی ]

Persepolis 4 ۴ بازیکن از لیست پرسپولیس خط خوردند / هافبک قرمزپوشان جریمه شدمصطفی دنیزلی بعدازظهر امروز لیست نهایی خود را برای سفر به امارات به باشگاه داد. او پس از اینکه مهدوی کیا را ظهر امروز به دلیل مشکلات انضباطی از لیست خود خط زد نام توتال و هوشیار را به دلیل مصدومیت و اولادی و کنعانی را از لیست خود برای سفر به امارات خط زد. البته امکان این وجود دارد که نام اولادی به سایر بازیکنان برای سفر به امارات اضافه شود اما تاکنون به دلیل مشکلات ویزایی این تصمیم نهایی نشده است.

*‌ مهرداد اولادی که در تمرین امروز غایب بود پس از گفت‌وگو با دنیزلی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ به صورت اختصاصی در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین کرد. گفتنی است، پولادی به دنیزلی اعلام کرد که از زمان برگزاری تمرین بی اطلاع بوده و فکر می کرده ساعت ۱۶ تمرین سرخ پوشان برگزار خواهد شد. دنیزلی نیز با این حرف‌های پولادی موافقت کرد.


شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 20:7 ] [ سیدحسین علوی ]

Mohammad Ruyaniyan 3 رویانیان : به غیر از حاج عیسی 20 بازیکن خارجی دیگر را در نظر گرفتیمسرخپوشان پایتخت فصل سخت و البته تلخی را پشت سر گذاشتند. قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول و رقم خوردن بدترین نتیجه این تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر هواداران این تیم را بیش از همیشه سرخورده کرد. هرچند پرسپولیسی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت بهتری داشته و شانس زیادی برای صعود از گروه دارند، اما شکست‌های متوالی این تیم در لیگ و رتبه آنها در پایان فصل چیزی است که از ذهن تاریخ پاک نمی‌شود.
محمد رویانیان در همین رابطه اظهار کرد: «پرسپولیس از ابتدای فصل ضربات زیادی خورد و تیم در شرایط بسیار بدی بسته شد. از طرفی در نیم فصل دوم و به دلیل این که بازیکنانی که به تیم ما آمدند به دور از هر گونه دلالی و واسطه جذب شدند، هجمه‌هایی علیه پرسپولیس صورت گرفت و وضعیت به گونه‌ای شد که تیمی که از نظر مالی و امکانات هیچ کمبودی نداشت، دچار روندی نزولی شد و به ناگهان نتایج ضعیفی گرفت.

وی افزود: «من این مسایل را به صورت ریشه‌ای بررسی کرده‌ام و ۱۲ دلیل را برای مشکلات پرسپولیس پیدا کردم که به زودی آن‌ها را اعلام خواهم کرد. خیلی‌ها به دنبال این بودند که پرسپولیس سقوط کند، اما خدا جلوی این سقوط را گرفت.»
رویانیان با اشاره به این که از سال‌های پیش ساختار غلطی در باشگاه پرسپولیس شکل گرفته، گفت: «در سال‌های گذشته مشکلات پرسپولیس روی هم تلنبار شده و طوری شده که باشگاه در این فصل ساختار مناسبی نداشت. پرسپولیس امسال چوب سال‌های قبل را می‌خورد و حالا زخم کهنه این باشگاه باز شده است. با این حال من این را فرصتی برای خودم می‌دانم که پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش برسانم و همه تلاش ما این است که با یک برنامه ریزی درست، یک پرسپولیس واقعی و یک باشگاه قدرتمند را به معنای واقعی بسازیم.»
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره برنامه‌هایی که در سفر به چین پیگیری کرد، گفت: «زمانی که ماموریت دولتی من در حوزه حمل و نقل در این کشور تمام شد از فرصت استفاده کردم و به دالیان رفتم و در آنجا با وینگادا دیدار کردم.»
وی ادامه داد: «مذاکرات مثبتی با وینگادا داشتم و قرار شد که وینگادا به فیفا اعلام کند که دیگر شکایتی از باشگاه پرسپولیس ندارد و بقیه ماجرا را با خود ما پیگیری خواهد کرد.»
رویانیان افزود: «همچنین با نایب رییس فدراسیون فوتبال چین دیدار کردم که قرار شد تیم زیر ۱۹ سال پرسپولیس در یک تورنمنت جهانی در چین شرکت کند. ضمن این که با او درباره توسعه تجارت در فوتبال بحث کردیم. پس از آن با یکی از شرکت‌های بزرگ سازنده ورزشگاه در دنیا مذاکره کردیم. پیشنهادی به آنها دادیم و قرار شد به این پیشنهاد پاسخ بدهند.»
محمد رویانیان درباره خبر پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به یک بازیکن الجزایری گفت: «ما به دنبال بازیکنان خارجی خوب هستیم و مطمئنا بازیکن خارجی خوب قیمتش هم زیاد است. فعلا بیش از ۲۰ بازیکن خارجی انتخاب شده‌اند و ما در حال بررسی شرایط آن‌ها هستیم که “حاج عیسی” هم یکی از آن‌ها است. باشگاه رزومه او را بررسی کرده، اما هنوز به طور رسمی پیشنهادی به او نداده است. باشگاه کار خود را برای جذب بازیکن در فصل جدید از امروز آغاز می‌کند.»
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با حکم کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص تیم فوتسال پرسپولیس، اظهار کرد: «من نمی‌توانم در مسائل حقوقی کمیته انضباطی نظر دهم. مسئولیت این حکم هم با خودشان است و به من ربطی ندارد.»
وی افزود: «اینکه فوتسال ما مشکل داشت را خودمان اعلام کردیم و قبل از اینکه کمیته انضباطی بگوید، خودم صراحتا باور، اعتقاد و یافته هایم را گفتم. الآن هم که کمیته انضباطی اعلام کرده تبانی نشده، من به حرفم پایبندم و روی صورت گرفتن تبانی تاکید دارم. اما حالا آقایان به چه شکل حکم می دهند، هیچ تغییری در نظرم ایجاد نمی کند.»
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: «من صحبت هایی را با حسن زاده انجام دادم و چیزهایی را با او در میان گذاشتم. وی نیز درخواست کرد تا مدارکم را به آن ها بدهم اما من این کار را به مصلحت ندیدم و هیچ گاه هم نگفتم که با کمیته انضباطی همکاری می کنم.»
محمد رویانیان در ادامه از واگذاری امتیاز تیم فوتسال پرسپولیس خبر داد و گفت: «برای فوتسال پرسپولیس چند مشتری هست که به باشگاه تقاضا داده‌اند. ما این موارد را در باشگاه بررسی می‌‌کنیم و هدفمان هم واگذاری امتیاز این تیم است. همچنین یکی از شرایطمان در واگذاری فوتسال این است که این تیم با همان نام پرسپولیس فعالیت کند. همچنین چند شرط دیگر هم داریم که در حال بررسی شرایط متقاضیان هستیم.

 


شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 14:18 ] [ سیدحسین علوی ]

Denizli 4 دنیزلی : در پرسپولیس می‌مانممصطفی دنیزلی مربی سر‌شناس فوتبال ترکیه و تیم پرسپولیس تهران با رد شایعاتی مبنی بر ترک این تیم گفت: در فصل آینده نیز هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران را در رقابتهای مختلف برعهده خواهم داشت.

مربی ترکیه‌ای تیم پرسپولیس تهران در باره سفرش به ترکیه گفت: با کسب اجازه از محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برای انجام برخی از کارهای شخصی به ترکیه آمده‌ام و فردا نیز به تهران بازخواهم گشت و هدایت تیم پرسپولیس را در لیگ فوتبال باشگاه‌های بر‌تر ایران و رقابتهای باشگاه‌های آسیا برعهده خواهم گرفت.

وی در پاسخ به سووالی در باره شایعات جدایی‌اش از تیم پرسپولیس به دلیل کسب نتایج نامطلوب به همراه این تیم در لیگ باشگاه‌های بر‌تر ایران اظهارداشت، گفت: من نمی‌دانم این شایعات را چه کسانی و برای چه مقاصدی بر سر زبان‌ها می‌اندازند، من به کار خود در این تیم ادامه خواهم داد و فصل آینده نیز هدایت این تیم را برعهده خواهم داشت.


شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 14:11 ] [ سیدحسین علوی ]

برنابئو برای بازی یکشنبه با مایورکا در آخرین هفته لالیگا ، پر می شود . رئال مادرید با این برد می تواند صد امتیازی شود و رکورد بارسا در فصل 10-2009 را بشکند . شانس رئال مادرید برای پیروزی در شرط بندی ها ، 85 درصد است و هیچ کس نمی خواهد که این اتفاق و جشن های بعد از آن را از دست بدهد . رئال مادرید ، سورپرایزهای بزرگی را هواداران آماده کرده است . (هر چند که بزرگترین سورپرایز می تواند حضور ویار روی چمن برنابئو ، همچون نیوکمپ باشد) پیش از این ، بهترین رکورد امتیازات رئال در یک فصل ، در دست تیم پلگرینی در فصل 10-09 با 96 امتیاز بود .
http://s5.as.com/recorte/20120511dasdaiftb_7/XLCO/Ies/estadio_Santiago_Bernabeu.jpg
تا دیروز ، کمتر از 100 بلیط با قیمت هایی بین 45 تا 90 یورو ، باقی مانده بود . 30 بلیط جایگاه ویژه با قیمت 525 یورو نیز موجود است . به هر صورت به نظر می رسد که برای جشن قهرمانی سی و دومین لالیگا ،برنابئو پر شود . رئال در این فصل نه تنها پس از سه سال ، جلوی قهرمانی های بارسا را گرفت بلکه رکوردهای بزرگی را شکست .
رکورد گلهای دسته کرکس ها در هفته 35 ، شکسته شده بود . رئال مادرید در حال حاضر 117 گل زده است . از سویی رئال در خارج از خانه به 16 پیروزی رسید که رکوردی تاریخی است . هیچ تیمی در طول تاریخ در بیرون خانه اش نتوانسته بود که 50 امتیاز بگیرد و 51 گل بزند .
رئال مادرید از سویی می تواند مقابل مایورکا ، به سی و دومین پیروزی در لالیگا برسد



شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 11:28 ] [ سیدحسین علوی ]

Arm Football 3 سپاهان برای چهارمین بار بر بام فوتبال ایران ایستادسپاهان با تساوی بدون گل برابر مس سرچشمه با کسب ۶۷ امتیاز قهرمان لیگ برتر یازدهم شد. در ۱۱ دوره لیگ برتر، زرد پوشان اصفهانی با ۴ عنوان قهرمانی پرافتخار‌ترین تیم لیگ برتر هستند. این سومین قهرمانی متوالی سپاهان در لیگ برتر محسوب می‌شد.

تراکتورسازی نیز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال با ۶۶ امتیاز نایب قهرمان شد و جام نایب قهرمانی که قرار است امسال اهدا شود، را گرفت. تیم کهکشانی استقلال که در جام حذفی قهرمان شده بود دستش از جام قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر کوتاه ماند و به سومی اکتفا کرد تا در نبرد قلعه‌نویی و مظلومی برای نایب قهرمانی، قلعه‌نویی برنده شود.

صبا هم با تساوی در شیراز چهارم شد و توانست سهمیه آسیایی کسب کند.

 

نتایج این ۴ بازی به شرح زیر است؛

سپاهان صفر- مس سرچشمه صفر

تراکتورسازی تبریز ۲- ملوان انزلی صفر

گل‌ها: لوپز (۳)، محمد ابراهیمی(۷)

فجرسپاسی صفر – صبای قم صفر

استقلال ۳ – نفت تهران صفر

گل‌ها‌: آرش برهانی(۲و ۳+۹۰)، یرکوویچ(۱۷)

سه تیم شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و مس سرچشمه نیز به لیگ دسته یک سقوط کرده‌اند. پرسپولیس هم با ۴۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ قرار گرفت.


شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 11:17 ] [ سیدحسین علوی ]

Mohsen Ashouri 3 عاشوری : پرسپولیس هارمونی لازم را ندارد محسن عاشوری در غیاب مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در جمع اصحاب رسانه حضور یافت و اظهار داشت: از نظر من بازیکنان تیم پرسپولیس بهترین بازیکنان ایران هستند. دلیل ادعای من هم حضور شش بازیکن در تیم ملی است ولی برای اینکه شما یک تیم خوب داشته باشید، حتما لازم نیست همه بازیکنان تیم ستاره باشند. تیم شما باید هارمونی داشته باشد. در یک ارکستر همه سازها ریز نیست، یکسری سازهای کوبه ای دارید و تعدادی صدای بم. متاسفانه تیم ما این هارمونی را ندارد. جمع شدن ستاره در یک تیم الزاما موفقیت تیم نیست، شما باید مکمل داشته باشید.

 


جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:51 ] [ سیدحسین علوی ]

Persepolis 2 در آخرین بازی لیگ، سکان هدایت پرسپولیس در اختیار عاشوریمصطفی دنیزلی که به جهت انجام امور شخصی عازم ترکیه شده بود با هماهنگی باشگاه در دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد حضور نخواهد یافت.

بر همین اساس، محسن عاشوری سکان هدایت سرخپوشان را در آخرین دیدار پرسپولیس در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس) بر عهده خواهد داشت.

 

 


جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:48 ] [ سیدحسین علوی ]

Naser Ebrahimi 1 ناصرابراهیمی : چیزی از پرسپولیس باقی نمانده است پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر استیلی در پرسپولیس ‌می‌ماند این تیم نتایج به مراتب بهتری ‌می‌گرفت.

ناصر ابراهیمی در گفت‌و‌گویی در خصوص وضعیت این روزهای تیم پرسپولیس و نتایجی که در بازی‌های اخیر گرفته اظهار داشت: این روز‌ها چیزی از پرسپولیس باقی نمانده است مشکل پرسپولیس مشکل مدیریتی نیست‌، بلکه مشکل از بازیکنان و نحوه همکاری آن‌ها با هم است بازیکنان پرسپولیس هم از نظر روحی و هم از نظر فیزیکی خسته‌اند.

 

 

 

 

 

وی در پاسخ به این سوال که انتظار ‌می‌رفت با آمدن دنیزی شاهد تغییرات اساسی در پرسپولیس باشیم گفت: پرسپولیس تمرکز ندارد و دنیزلی تیم را خوب مدیریت نمی‌کند.دنیزلی به جای اینکه از بازیکنان جوان و با انگیزه در ترکیب تیمش استفاده کند بیشتر از بازیکنان ملی پوش و بازیکنان خارجی استفاده کرده که با توجه به خستگی بازیکنان ملی این مساله بر روی روند کار پرسپولیس نیز تاثیرگذار بوده است.

این مربی فوتبال همچنین در پاسخ به این سوال که چرا حتی حضور علی پروین هم در این باشگاه تاثیر چندانی نداشته گفت: ‌علی پروین جلسات پی در پی و مدونی با باشگاه پرسپولیس برگزار نمی‌کند بلکه تنها با برخی مشاوران رویانیان در ارتباط است و همچنین دنیزلی چون یک مربی خارجی است با علی پروین همکاری چندانی ندارد.

وی تصریح کرد: اگر استیلی ‌می‌ماند تیم کم کم بهتر ‌می‌شد چرا که پرسپولیس در زمان استیلی بهتر بازی ‌می‌کرد.

ابراهیمی متذکر شد: تیم پرسپولیس از لحاظ مدیریت و توان مالی وضعیت خوبی دارد وی سرپرستی و گروه فنی این تیم ضعیف است و باید بیشتر روی روحیه بازیکنان کار شود تا وضعیت این تیم بهبود یابد.


جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:47 ] [ سیدحسین علوی ]

Nagl O Entegalat PersePolis 2 پیشنهاد یک میلیون دلاری پرسپولیس به روبرتو باجوی عرب‌هاباشگاه پرسپولیس برای به خدمت‌گیری لذهر حاج ‌عیسی پیشنهاد رسمی یک میلیون دلاری به این بازیکن ارائه کرد.

روزنامه هداف الجزایر به نقل از یک منبع نزدیک به این بازیکن که در القادسیه کویت بازی می‌کند، آورده است: تیم پرسپولیس که یکی از دو قطب فوتبال ایران محسوب می‌شود و از پایگاه گسترده مردمی در این کشور برخودار است در پیشنهاد خود مصرانه خواهان به خدمت گرفتن حاج عیسی شده است اما این بازیکن هنوز به این پیشنهاد وسوسه‌انگیز پاسخ نداده است.

 

 

 

 

در ادامه این خبر آمده است: حاج عیسی بیشتر تمایل به حضور در لیگ عربستان دارد و بر همین اساس از سه تیم از باشگاههای میان جدولی این کشور با وی مذاکراتی شده و این در حالی است که این بازیکن از توانایی بازی در یکی از چهار تیم الهلال، الاهلی، الاتحاد و الشباب عربستان را دارد.

حاج عیسی متولد ۱۹۸۴ و ملقب به روبرتو باجو عرب‌ها است ضمن اینکه از وی به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی الجزایر نام برده می‌شود.

این بازیکن در فصل ۲۰۰۵ - ۲۰۰۶ جایزه بهترین بازیکن لیگ الجزایر را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس این خبر در حالی امروز منتشر شده است که هیچ نامی از پست این بازیکن برده نشده و مشخص نیست حاج عیسی در کدام قسمت زمین قصد همراهی پرسپولیسی‌ها در فصل آینده را دارد.


جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:45 ] [ سیدحسین علوی ]

Vahid Hashemiyan 4 هاشميان : تصميمي براي خداحافظي ندارم مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی گفت: چنین شایعه‌ای واقعیت ندارد و تمام تمرکز من این است که در چند بازی آینده برای پرسپولیس مفید باشم تا بتوانیم نتایج لیگ برتر را با صعود در آسیا جبران کنیم.وی درباره شرایطش افزود: بر خلاف ماه‌های گذشته که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نمی‌توانستم بازی کنم، این روزها از نظر جسمانی در شرایط مطلوبی به سر می‌برم و می‌توانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم.

هاشمیان در پایان درباره شایعه حضورش روی نیمکت فصل آتی پرسپولیس گفت: دوره‌های مربیگری را گذرانده‌ام و اعتقاد دارم برای پیشرفت باید تلاش بیشتری برای آموختن انجام داد و برای فصل آینده تصمیم نگرفته‌ام.

 

 

 

 

هنوز احساس می‌کنم آمادگی بدنی و تجربه‌ام را می‌توانم دراختیار تیم محبوبم قرار بدهم و خوشحالم که با گرفتن مدرک معتبر A اروپا شایعه مربیگری‌ام نیز وجود دارد اما واقعیت این است که هنوز تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارم و فکر می کنم شکل گرفتن این شایعات به دلیل گرفتن به موقع مدرک مربیگری‌ام بوده است.


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 23:27 ] [ سیدحسین علوی ]

Nagl O Entegalat PersePolis 2  محسن بنگر با پرسپولیس به توافق رسید محسن بنگر مدافع تیم سپاهان با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است و فصل آینده پس از ۸ سال پیراهن زرد را از تنش در می آورد تا پیراهن پرپسولیس را بر تن کند.بنگر که در آستانه ۳۲ سالگی است ، همشهری محمد رویانیان است و همان دفاع مطمئنی به حساب می آید که پرسپولیس ها به دنبال او بودند. البته در نقل و انتقالات در فوتبال ایران سن ملاک مهمی نیست!
او تنها یک بازی دیگر پیراهن سپاهان را بر تن می کند و این آخرین جشن قهرمانی او با پیراهن سپاهان است. با حضور بنگر دو تن از مدافعان پرسپولیس جدا خواهند شد که گفته می شود دنیزلی روی مجتبی شیری و رضا نور محمدی نظری ندارد. همچنین تال هم جایش را به مدافعی خارجی می دهد.گفتنی است رویانیان قصد دارد علاوه بر بنگر یک مدافع دیگر را هم بخرد.

 


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 23:25 ] [ سیدحسین علوی ]


مرجع خبري رئال مادريد : کاکا در مصاحبه با گلوبو تی وی ، در مورد آینده اش صحبت کرد . بازیکن برزیلی در مورد حسش پس از قهرمانی در لالیگا و پنالتی خراب کردنش مقابل بایرن صحبت کرد و از آرزوهایش گفت . گفت که همچنان تصمیمش " ماندن در رئال مادرید " است .

 

هافبک رئال مادرید گفت که از قهرمانی در لالیگا با وجود نقش اندکی که در آن داشته " خوشحال " است و آن را "مرحله دیگری " از دوران فوتبالش می داند . وی افزود :" خیلی زیبا بود هر چند که من نقش مهمی در آن نداشتم . این چیزی بود که به آن عادت نداشتم . " هر چند که سعی می کند مثبت نگر باشد و می گوید :" با انگیزه بیشتری به کارم ادامه می دهم تا دوباره بازیکن مهمی شوم . "
در مورد پنالتی بدی که مقابل بایرن زد تا تیم را حذف نزدیک کند گفت :" به خاطرش خودم را سرزنش می کنم اما دوران های بد دیگری در دوران فوتبالم داشته ام . مثل باخت در فینال چمپیونزلیگ یا میلان در سال 2005 یا حذف از جام جهانی های 2006 و 2010 . "
در مورد مورینیو گفت :" او به من کمک کرد و فرصت های زیادی داد " و افزود که :" نمی خواهم رئال مادرید را ترک کنم " و اعلام کرد که مورینیو در مورد آینده اش با او صحبتی نداشته است :" نه ، ما هرگز صحبت نکردیم چرا که لالیگا هنوز تمام نشده است . من سه سال قرارداد دارم و از طرف خودم می خواهم ادامه دهم . "


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 16:4 ] [ سیدحسین علوی ]

Click here to enlarge

رئال مادرید ، برنامه جشن قهرمانی را برای روز یکشنبه در برنابئو ریخته است . این مراسم درست پس از زده شدن سوت پایان بازی با مایورکا توسط گونزالس  آغاز خواهد شد و باشگاه فعلا می خواهد با احترام به مایورکایی که برای لیگ اروپا بازی می کند ، نحوه برگزاری را محرمانه نگاه دارد .
http://s5.as.com/recorte/20120509dasdaiftb_25/XLCO/Ies/20120509dasdaiftb_25.jpg
باشگاه می گوید که این مراسم " فوق العاده " خواهد بود و آتش بازی بخشی از آن است . همچنین باشگاه ، تصاویری را از هر کدام از بازیکنان و عملکردشان در لالیگا آغاز خواهد کرد که یکی از این کلیپ های خاص ، تمام گلهایی است که کریستیانو در این فصل زده است .
قهرمانی زودهنگام باعث شده که باشگاه ، فرصت لازم را داشته باشد تا بهترین برنامه را برای هواداران در سی و دومین قهرمانی در لالیگا بچیند . در قهرمانی در فصل 08-2007 هم که تیم شوستر توانسته بود که سه هفته زودتر ، قهرمان شود ، رئال مادرید با پروداکشنی نزدیک به هالیوود ، جشن را مهیا کند . قرار است که گروهی از رقاص ها هم وارد زمین شوند و طرح هایی را روی چمن اجرا کنند .
جشن فصل 07-2006 البته خیلی تشریفاتش کمتر بود . برای آن بازی ، رئال مادرید باید در هفته آخر می توانست که مایورکا را شکست دهد . هیجان از قهرمانی توسط بازیکنان و هواداران خیلی بالا بود اما تشریفات جشن بسیار پائین بود .


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 16:3 ] [ سیدحسین علوی ]


مرجع خبري رئال مادريد : ویار مقابل چشمان هواداران در برنابئو برای دادن جام لالیگا به کاسیاس در روز یکشنبه ، به چمن استادیوم نخواهد آمد . بدین ترتیب اهدای جام را در جایگاه مدیران انجام خواهد داد . این دقیقا مخالف کاری است که برای بارسلونا در نیوکمپ می کند و همیشه وارد چمن می شود ..
http://s5.as.com/recorte/20120509dasdaiftb_24/XLCO/Ies/b_ULTIMA_2008_b_Raul.jpg
مسئولان رئال در این باره که چرا ویار وارد چمن نیوکمپ می شود و برنابئو نه ، نمی توانند توجیهی پیدا کنند . چرا که برای دسترسی به راه ورود به چمن استادیوم رئال مشکل خاصی وجود ندارد چرا که فلورنتینو همیشه برای ادای احترام به یک بازیکن یا ورزشکاران دیگر ، وارد چمن می شود و ویار هم می تواند این کار را کند .
این سومین لالیگای فلورنتینو خواهد بود . اولی در سال 2001 بود که ویار ، جام را به سانچیس و هیرو در جایگاه ویژه اهدا کرد . دومی در سال 2003 و در مراسم وداع دل بوسکه بود که این بار ویار حضور نیفات . آزنار اهدای جام را انجام داد . حتی در دوران کالدرون و در سالهای 2007 و 2008 هم ویار به چمن نرفت .
در حقیقت رئیس فدراسیون اسپانیا ، سعی می کند تا جایی که ممکن باشد به برنابئو نیاید . این بار قرار بود برای بازی رئال - زسکا به همراه پلاتینی به استادیوم رئال بیاید اما فوت روجلیو نونز ، مدیر روابط عمومی فدراسیون ، مانع از این کار شد . آخرین حضورش برای بازیهای رئال در سال 2006 و به همراه بلاتر برای بازی رئال - لیون بود .


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 16:0 ] [ سیدحسین علوی ]


مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید مورینیو با این که بیشترین گل در تاریخ لالیگا در یک فصل را زده و شاید هم مسی بیش از هر کس گل زده باشد ، اما اتلتیک 31-30 همچنان گلزن ترین تیم تاریخ است .
در حقیقت آنها که فصل را با 22 امتیاز تمام کردند و هم امتیاز با سوسیه داد بودند و قهرمان شدند ، 73 گل در یک لیگ ده تیمی زدند . یعنی به طور متوسط 4.05 گل در 18 بازی به ثمر رساندند .
در حقیقت رئال مادرید فعلی ، 3.08 گل در هر بازی زده که اگر میانگینش شبیه اتلتیک هشتاد سال پیش بود ، به 155 گل در یک فصل می رسید .
از سویی در آن فصل در اتلتیک ، لانگارا در 18 بازی موفق به زدن 27 گل شد که به میانگین 1.5 گل در هر بازی رسید که بالاتر از میانگین 1.32 گل مسی است .


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 15:58 ] [ سیدحسین علوی ]


مرجع خبري رئال مادريد : با این که گفته می شود که ام ویلا ، گزینه اصلی آرسنال برای خرید در خط هافبک است اما سیتی گزارش داده که این مذاکرات دچار مشکلاتی شده تا شانس پیوستن هافبک فرانسوی به رئال افزایش یابد .
هافبک رن ، شانس بالایی برای پیوستن به ارسنال دارد اما ام ویلا ، از دیرباز یکی از گزینه های رئال برای میانه زمین بوده است . این هافبک ، یکی از گزینه هایی است که مورینیو می پسندد . شواهد نشان می دهد که با رفتن لاس ، رئال باید به دنبال یک هافبک باشد و ام ویلا می تواند گزینه ایده آلی باشد .


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 15:56 ] [ سیدحسین علوی ]

Nagl O Entegalat PersePolis 1 چراغ سبز بنگر به پرسپولیس انگار به روزهای پایانی حضور در سپاهان نزدیک شده. دیگر از آن مصاحبه‌ها خبری نیست که می‌گفت اول سپاهان، دوم سپاهان و سوم هم سپاهان. حالا می‌گوید گزینه اول سپاهان است اما روی بقیه پیشنهادها هم فکر می‌کنم. محسن بنگر را می‌گوییم. مدافع ۳۲ ساله سپاهان که از مدت‌ها پیش بحث حضورش در پرسپولیس رویانیان شنیده می‌شود. این بحث وقتی قوت می‌گیرد که بدانیم بنگر همسایه رویانیان در رویان است و بچه محل قدیمی او محسوب می‌شود. مصاحبه وی را در زیر بخوانید…

* باید قهرمانی‌تان را تبریک بگوییم یا نه؟

- فعلاً که یک بازی دیگر مانده و بعد از این بازی همه چیز مشخص می‌شود.

 

* بعد از اینکه با ذوب‌آهن مساوی کردید و استقلال و تراکتورسازی به ۳ امتیاز سپاهان رسیدند حالا آن ها از قهرمانی حرف می‌زنند و می‌گویند شما دیگر قهرمان نمی‌شوید.
- یعنی ما به مس سرچشمه می‌بازیم و استقلال ۷ تا گل به نفت تهران می‌زند؟ یا تراکتورسازی ملوان را با اختلاف می‌برد؟

* مقابل ذوب‌آهن، سپاهان مثل همیشه نبود یا ذوب خیلی دفاع می‌کرد؟
- همیشه بازی ما و ذوب‌آهن سخت و نفسگیر است. ما موقعیت‌های خوبی برای گل زدن داشتیم اما متاسفانه یا خوشبختانه شهاب گردان بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و دروازه ذوب‌ را بسته نگه داشت.

* حالا چرا خوشبختانه؟
- چون شهاب دوست من است و از یک طرف می‌خواستم گل بخورد و از طرفی دوست داشتم موفق شود!

* فکر می‌کنی بعد از این تساوی سپاهان چند درصد شانس قهرمانی دارد؟
- به نظرم ما نود و نه و نیم درصد شانس قهرمانی داریم مگر اینکه اتفاقی بیفتد عجیب و غیرقابل پیش‌بینی. یک فینال داریم و مس سرچشمه را نباید دست‌کم بگیریم. اگر دست‌کم بگیریم امکان دارد اتفاق بدی بیفتد.

* اما استقلالی‌ها و تراکتوری‌ها خیلی امیدوار شده‌اند به قهرمانی!
- آن ها از نیم فصل این حرف‌ها را می‌زدند. ما تنها فکر سپاهان هستیم اما آن ها فکرشان به بازی‌های ما است. دلیلش را واقعا نمی‌دانم. آن ها به بازی‌های ما توجه می‌کنند اما بازی‌های خودشان را نمی‌توانند ببرند.

* حتما شنیدی که کرانچار هم قرار است سرمربی کرواسی شود؟
- یک چیزهایی شنیده‌ام. برای فصل آینده هر کسی آزاد است بهترین تصمیم را برای فوتبال خودش بگیرد و کرانچار هم از این قاعده مستثنی نیست.

* دوست داری کرانچار بماند یا برود؟
- برای من فرقی نمی‌کند کرانچار بماند یا نه. فوتبال حرفه‌ای است و او می‌تواند بهترین تصمیم فوتبالی‌اش را بگیرد.

* می‌گویند قرار است با پرسپولیس قرارداد ببندی؟
- چرا این حرف را می‌زنید؟ مگر خبری شده؟

* به این خاطر که شما در رویان، همسایه رویانیان هستید و این احتمال وجود دارد که پرسپولیسی شوید.
- رویانیان همسایه، بچه‌محل و افتخار شهر ما است اما بحث پرسپولیسی شدن من به این مسائل ارتباط پیدا نمی‌کند. آخر فصل اگر من بروم پرسپولیس و خوب بازی نکنم آن وقت می‌توانم بگویم چون با رویانیان همسایه هستیم ایرادی ندارد؟

* حالا این همشهری و همسایه بودن چقدر می‌تواند در پرسپولیسی‌ شدنت تاثیرگذار باشد؟
- قطعا رویانیان و همشهری بودن ما روی پرسپولیسی شدن من تاثیر می‌گذارد.


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 15:48 ] [ سیدحسین علوی ]

Mohammad Nouri 4 نوری : شلوغ‌ترین پست تیم ملی نصیب من شده /  در آسیا برخلاف لیگ خوب بودیممحمد نوری در گفت‌وگویی، درباره دعوتش به تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت:‌ خوشحال هستم که نظر کی‌روش را جلب کردم هدف من حضور در جام جهانی برزیل است.وی افزود: رقیب‌های بسیار سرسخت و آماده‌ای را دارم. خیلی خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم اما شلوغ‌ترین پست که هافبک میانی است نصیب من شده است برای اینکه در ترکیب اصلی قرار بگیرم کار بسیار سختی دارم. امیدوارم که بتوانم اعتماد کی‌روش را جواب بدهم.

نوری در پاسخ سؤالی که چرا با توجه به نتایج اخیر پرسپولیس ۶ بازیکن از این تیم به تیم ملی دعوت شده نیز گفت: این سؤالی است که کی‌روش باید جواب بدهد. قطعا نظر کی‌روش در این باره مثبت بوده است. درست است که ما در لیگ نتایج خوبی نگرفتیم اما در لیگ قهرمانان آسیا خوب ظاهر شدیم و حتی اکنون شانس صعود داریم.

 

 

 

کی‌روش خیلی از بازی‌ها را از نزدیک دیده و قطعا برای تصمیم‌های خود دلایل دارد. حتی من می‌توانم بگویم که از پرسپولیس بازیکنان دیگری هم بودند که لیاقت حضور در تیم ملی را داشتند.

نوری درباره وضعیت خودش عنوان کرد: پس از بازی مقابل راه‌آهن، کادر پزشکی وضعیت مرا مورد بررسی قرار داد. منتظرم تا با دنیزلی صحبت کنم چون در بازی برابر فولاد نمی‌توانم به میدان بروم و وضعیتم برای بازی با الشباب هم مشخص نیست.

هافبک پرسپولیس درباره پیشنهاد سایپا به وی نیز گفت: اگر در ایران باشم گزینه اولم پرسپولیس است، من ۲ پیشنهاد بسیار خوب از کشورهای عربی دارم که تا موقعی که به آنها جوابی نداده‌ام و صحبتی نکردم اسمشان را نمی‌آورم. امیدوار هستم که تیمی در حد قهرمانی بسته شود که من هم در پرسپولیس باشم اما برای آینده‌ام فعلا تصمیمی نگرفته‌ام.

این مطلب را به اشتراک بگذارید...


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 15:43 ] [ سیدحسین علوی ]

Persepolis 5 روادید سرخ‌پوشان رسید / دنیزلی به پرسپولیسی‌ها پیغام دادپرسپولیسی‌ها که قرار است روز یکشنبه برای دیدار مقابل الشباب راهی امارات شوند، روادیدهای‌شان را امروز از سفارت امارات بدون مشکل تحویل گرفتند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند که در سفر به امارات مانند سفرهای گذشته ۳ نفر از پیشکسوتان خود را به همراه ببرند.پرسپولیس در آخرین بازی خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه هفته آینده به مصاف الشباب امارات خواهد رفت.

 

 

 

*مصطفی دنیزلی، سرمربی پرسپولیس که به دلیل مشکلات خانوادگی عازم ترکیه شده، از همین رو این مربی به مسئولان باشگاه اعلام کرده که بعد از بازی با فولاد به تهران خواهد آمد.

به همین دلیل محسن عاشوری قرار است تمرینات را تا زمان حضور دنیزلی در ایران زیر نظر داشته باشد. عاشوری صبح امروز در تماسی برای چندمین بار با دنیزلی شرکت کرد و دنیزلی به او اعلام کرده که هر زمان وضعیت همسرش بهتر شد، به ایران خواهد آمد، اما تاریخ قطعی را اعلام نکرد.

 

 


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 15:40 ] [ سیدحسین علوی ]


فرخی های رئالی پرسپولیسی 1391/02/20 قهرمان لیگهای فوتبال اسپانیا و ایتالیا در یک دیدار تدارکاتی برای فصل‌ آینده به میدان می روند. به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، روزنامه مارکا نوشت ، دو تیم رئال مادرید قهرمان لیگای اسپانیا و یوونتوس قهرمان سری آ روز 5 اوت در شهر لاس وگاس آمریکا برابر هم قرار می گیرند. این دیدار در چارچوب مصافهای تیمهای اروپایی در آمریکا و تحت عنوان ورد فوتبال چلنج برگزار می شود. 160 / 106


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 12:41 ] [ سیدحسین علوی ]
Shahab Gordan
شهاب گردان دروازه‌بان ملي‌پوش ذوب آهن تصميم خودش را براي جدايي از اين تيم گرفته و فصل آينده به احتمال فراوان ديگر در اصفهان بازي نخواهد كرد. او از چند تيم پيشنهاد دارد ولي به نظر مي‌رسد خودش تمايل دارد كه پيراهن پرسپوليس را برتن كند. شهاب در مورد وضعيت خودش و مسائل مختلف ديگر به سوالات خبرنگار فروی های رئالی پرسپولیسی پاسخ مي‌دهد.
مثل اينكه جدايي‌ات از ذوب آهن قطعي است؟
من دوست ندارم اين اتفاق بيفتد ولي با شرايطي كه به وجود آمده است، جدا خواهم شد. باشگاه ذوب آهن نيز هيچ پيشنهادي براي تمديد  قرارداد به من نداده و در حال حاضر چند پيشنهاد خوب دارم كه بايد آنها را بررسي كنم.
مذاكره‌ات با پرسپوليس تا كجا جلو رفته؟
من از همه تيم‌ها بيشتر به پرسپوليس نزديك هستم ولي باز هم هنوز چيزي مشخص نيست. براي من اين مهم است كه تيم سال آينده‌ام چگونه بسته خواهد شد و بايد بدانم كه قرار است چه بازيكناني در كنارم خواهند بود. با اين حال به پيشنهاد پرسپوليس بيشتر از هر تيم ديگري فكر مي‌كنم.
همچنان رابطه‌ات با منصور ابراهيم‌زاده بد است؟
اينطور كه شما مي‌گوييد نيست. من و ابراهيم‌زاده همديگر را درك مي‌كنيم و فقط مدتي پيش بود كه از او دلخور بودم و در همان مقطع مصاحبه كردم. من الان رابطه بدي با ابراهيم‌زاده ندارم.
محمدباقر صادقي در مصاحبه‌اي گفته كه هر وقت شهاب گردان عليه ابراهيم‌زاده مصاحبه مي‌كند درون دروازه قرار مي‌گيرد. نظر تو چيست؟
در اين چند سال فقط يك بار عليه ابراهيم‌زاده مصاحبه كردم و آن هم زماني بود كه اگر در يكي از بازي‌هاي ذوب آهن به ميدان مي‌رفتم به تيم ملي دعوت مي‌شدم ولي ابراهيم‌زاده من را نيمكت‌نشين كرد. من چون دلخور بودم مصاحبه كردم ولي حالا نمي‌دانم چرا صادقي اين حرف‌ها را زده است. من فكر مي‌كنم او در حالت غيرنرمال اين حرف‌ها را زده است. وقتي من با آمادگي كامل درون دروازه ذوب آهن قرار مي‌گرفتم كاسياس هم نمي‌توانست جاي من را بگيرد و صادقي هم پارسال دروازه‌بان سوم تيم بود. وقتي من فيكس بازي مي‌كردم قاسمي دروازه‌بان دوم بود و امسال آقاي ابراهيم‌زاده از صادقي استفاده كرد.

چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 12:39 ] [ سیدحسین علوی ]

 

Mohammad Nouri 5 نوری بازی مقابل فولاد را از دست داد / حضور مقابل الشباب در هاله‌ای از ابهاممحمد نوری پس از بازی مقابل راه آهن از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد. وی روز گذشته از زانوی خود ام آر ای گرفت و مشخص شد زانویش آب آورده است.بر همین اساس نوری بازی روز جمعه مقابل فولاد خوزستان را از دست داد و از امروز باید روزانه ۲ جلسه فیزیوتراپی کند. حضور این بازیکن در بازی مقابل الشباب امارات نیز که قرار است هفته آینده برگزار شود در پرده‌ای از ابهام قرار دارد.

 

 

 

 


چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 12:35 ] [ سیدحسین علوی ]

 

Nagl O Entegalat PersePolis 2 اولین شکارهای پرسپولیس۹۱ مسئولان این باشگاه بر اساس نیاز کادر فنی خود اقدام به یارگیری می کنند اما تا زمانی که فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی آغاز نشود آنان قادر به رایزنی رسمی نخواهند بود.اما طی چند روز گذشته تماس نمایندگان پرسپولیس با بازیکنان مورد نظر آغاز شده است و در این راستا نزدیکان باشگاه می گویند توافق اولیه با مهدی کیانی و رضا نوروزی آغاز شده است

کیانی در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شود و قصد جدایی از تراکتور را دارد. رضا نوروزی هم که دوباره مصدوم شده و جلوی پرسپولیس بازی نمی کند نیز بازیکن آزاد است.


سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 12:29 ] [ سیدحسین علوی ]

Vahid Hashemiyan 5 هاشميان : تا حالا در هيچ تيمي اين شرايط را نديده بودم پرسپولیس این روزها در اوج بحران قرار دارد و به همین دلیل بازیکنان این تیم تمایل چندانی برای مصاحبه کردن ندارند. به طور حتم همه بازیکنان پرسپولیس قبول دارند که این یکی از بدترین فصل‌های تاریخ فوتبال پرسپولیس بود و آنها منتظرند تا هر چه زودتر لیگ امسال به پایان برسد. وحید هاشمیان مهاجم با تجربه پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و روزهای بحرانی سرخ‌ها به سوالات پاسخ می‌دهد.

آقای هاشمیان، چرا پرسپولیس اینقدر بد نتیجه می‌گیرد؟

جواب دادن به این سوال خیلی سخت است و عامل نتیجه نگرفتن پرسپولیس به یک یا ۲ دلیل خلاصه نمی‌شود. با این حال من معتقدم لیگ امسال به پایان رسیده و فقط یک بازی باقیمانده است و صحبت کردن در مورد گذشته دیگر فایده‌ای ندارد.

 

 

 

ما باید به این فکر کنیم که هواداران پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خوشحال شوند. باشگاه پرسپولیس هم باید در آخر فصل تمامی مشکلات امسال را بررسی کند تا سال آینده این تیم شرایط بهتری داشته باشد.

 

ولی قبول داری که هواداران پرسپولیس حتی با وجود شکست‌های سنگین دست از حمایت برنداشتند.

قبول دارم آنها خیلی سختی‌ کشیدند و حق دارند که ناراحت باشند. امسال شرایط پرسپولیس غیرعادی بود و من واقعا در هیچ تیمی چنین شرایطی را ندیدم. پرسپولیس یک تیم با ریشه و پرطرفدار است که نباید دچار این وضعیت می‌شد ولی با این حال امیدوارم که در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم پرسپولیس سال آینده یک تیم خوب داشته باشد.

برخی معتقدند مصطفی دنیزلی نتوانست تحولی در پرسپولیس ایجاد کند و برخی نیز می‌گویند که او مقصر نیست و از نیمه‌های راه تیم را در اختیار گرفت. نظر شما چیست؟

به هر حال این طرز فکری است که دیگران دارند ولی مساله سومی هم وجود دارد و آن به توانایی‌های باشگاه، پتانسیل تیم، دلایل این نتایج و خیلی چیزهای دیگر برمی‌گردد. مسوولان پرسپولیس باید در پایان فصل همه چیز را بررسی کنند و به این نتیجه برسند که چه مشکلاتی و چه اشتباهاتی به وجود آمد.

خیلی‌ها معتقدند مشکلات پرسپولیس از همان ابتدای فصل شروع شد. نظر شما چیست؟

پرسپولیس فصل را با حاشیه شروع کرد و از همان بازی با ملوان شرایط خاصی به وجود آمد. امسال حاشیه‌ها، مصدومیت‌ها، محرومیت‌ها و خیلی مسائل دیگر باعث شد پرسپولیس نتیجه نگیرد.

عملکرد خودت را در این فصل چطور ارزیابی می‌کنی؟

من هم یک بازیکن پرسپولیس هستم و وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد نمی‌توان گفت که بازیکنان آن ستاره هستند. من ۲ مصدومیت بد داشتم ولی الان از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم. با این حال از وضعیت خودم راضی نبودم.

چرا با وجود نیمکت‌نشینی هیچ وقت به دنیزلی اعتراض نکردی؟

من در فوتبال حرفه‌ای رشد کردم و یاد گرفتم به تصمیم مربی احترام بگذارم. من باید در تمرینات خودم را نشان می‌دادم ولی نظر مربی هم مهم است. به هر حال نتایجی که در یک تیم رخ می‌دهد همه چیز را مشخص می‌کند.

در بازی‌های اخیر بعضی از هواداران پرسپولیس خطاب به بازیکنان از واژه بی‌غیرت استفاده کردند. نظر تو در این مورد چیست؟

من نشنیدم که چنین صحبت‌هایی کنند و تماشاگران همیشه پرسپولیس را حمایت کردند. بازیکنان پرسپولیس هم امسال تلاش کردند ولی متاسفانه امسال سال پرسپولیس نبود.

شرایط پرسپولیس را در آسیا چطور می‌بینی؟

ما می‌توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم و امیدوارم نتیجه بازی الغرافه و الهلال همانی باشد که ما می‌خواهیم. اگر به عنوان تیم اول صعود کنیم در مرحله بعد میزبان هستیم و این به سود پرسپولیس است.


سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 12:26 ] [ سیدحسین علوی ]

CheshmeSari 2 خطر از بیخ گوش هوشیار گذشت /  آقازمانی و نوری در انتظار MRI دکتر وجیه الله چشمه سری درباره آخرین وضعیت مصدومان گفت: آسیب وارده به حسین هوشیار جدی به نظر می‌رسید. نگرانی اصلی، احتمال بروز شکستگی بود که خوشبختانه پس از تصویربرداری معلوم شد از این جهت مشکلی پیش نیامده است اما به خاطر فشار وارده فعلا تمرین نمی‌کند و دست او را با آتل بسته‌ایم.

وی افزود: سامان آقازمانی دیگر مصدوم ما بود که توسط آقای دکتر فرید، رئیس کمیته پزشکی باشگاه تحت نظر قرار گرفته و برای MRI اعزام شد.

 

 پزشک پرسپولیس ادامه داد: محمد نوری هم به علت ضربه‌ای که خورد، از ناحیه زانو آسیب دید که به جهت تورم و التهاب داخلی، اقدامات لازم را انجام دادیم تا پس از کاهش التهاب، فردا (سه شنبه) برای MRI اعزام شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید..


سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 12:2 ] [ سیدحسین علوی ]

4 پنالتی

 

در 2 مسابقه

 

در 2 بازی پشت سر هم

 

و رقابت بر سر کفش طلا

 

به نظر شما اگر  این اتفاق برای کریستیانو  رونالدو رخ می داد 

این گونه از او حمایت می شد ؟

 


سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 11:55 ] [ سیدحسین علوی ]

Jamshid Zare 2 رویانیان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد / هواداران 2 بازی به ما فرصت بدهندجمشید زارع در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه باخت بدی را مقابل راه‌آهن تجربه کردیم، که به هوادارن حق می‌دهیم از این باخت‌های متوالی ناراحت باشند. همان‌طور که همه پرسپولیسی‌ها هم از این بابت ناراحتند. متأسفانه کمی بچه‌های ما از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نیستند.

وی در پاسخ به سؤالی که چرا بازیکنان را جریمه نمی‌کنید، گفت: من از همه هواداران می‌خواهم ۲ بازی صبر کنند. ما باید تصمیم را سر جای خودش بگیریم تا به نفع تیم و باشگاه باشد، نمی‌توانیم بی‌گذار به آب بزنیم.

 

 

 

 

وی افزود: ما ۲ بازی حساس مخصوصاً مقابل الشباب عربستان در پیش داریم و با توجه به اینکه برنامه‌ای ویژه برای فصل آینده داریم باید با تمرکز لازم به اهداف خود برسیم. من باز هم از هواداران می‌خواهم صبور باشند.

زارع ادامه داد: تیمی که می‌بینید از گذشته مانده و این روند از اول فصل بوده، ما به جز جذب چند بازیکن برای لیگ قهرمانان و پشتوانه محکم برای تیم و تزریق‌های به موقع مالی کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم، اما برای فصل آینده کارها را خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به تک تک هواداران حق می‌دهیم که ناراحت باشند اما باید تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم. انشالله سعی خواهیم کرد همه مشکلات را حل کنیم. وی در خصوص احتمال کناره‌گیری رویانیان از پرسپولیس نیز گفت: رویانیان با قدرت در پرسپولیس کار خود را دنبال می‌کند و قطعاً هواداران بدانند که این تیم را برای فصل آینده می‌سازند. در حال حاضر من باز هم می‌گویم باید به فکر بازی با الشباب باشیم که برای ما بسیار حیاتی و سرنوشت ساز است، قطعاً بازیکنان نیز از این موضوع نیز با خبر هستند.


دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 14:31 ] [ سیدحسین علوی ]

چرا استیلی رو برکنار کردید وقتی که حتی با نتایج ضعیفی که گرفته بود، از دنیزلی خیلی سر بود، استیلی حتی دو باخت در دو بازی پیاپی رو هم نداشت، ولی به لطف دنیزلی رکوردهای جدیدی در پرسپولیس ثبت شده

باخت3 بر صفر برابر داماش/شکست 4بر2 مقابل سایپا/ 4بر1 مقابل تراکتور/4بر3 مقابل راه آهن/ و خدا میدونه مقابل فولاد چه بلایی سر ما میاد

ما واسه همه تیم هایی که واقعا به امتیاز نیاز داشتند فرشته نجات بودیم، از سایپا و داماش و بدترینشون، راه آهن گرفته که نیاز به امتیاز داشتند که تو لیگ برتر بمونن، تا تراکتور سازی که برای امید وار موندن به قهرمانی تشنه 3 امتیاز بود!!! فقط یه امتیاز مقابل سپاهان گرفتیم که اونم واسه داغ موندن جدال بر سر جام قهرمانی بود وگرنه اونم 4 تا میخوردیم


دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 13:46 ] [ سیدحسین علوی ]

 

Havadaran PersePolis 2 چه میکنه ترس از جادوگر به نقل از سایت خبری جایگاه ۳۶ اخبار رسیده از منابع موثق حاکی است  که اتفاقاتی که پس از بازی الهلال در رابطه با شعار علیه علی کریمی افتاد  از طرف جایگاه شماره ۳ استادیوم صورت گرفته به گفته منابع موثق این افراد همان هایی هستند که باعث متشنج شدن جو استادیوم در زمانهای گذشته نیز دست داشته اند و این شعارها علیه جادوگر خودجوش نبوده و دستان پشت پرده ای در کار بوده و حدس زدن آن کار سختی نیست  جایگاهی که این شعارها را داده اند همان جایگاهی است که  شعارهایی در حمایت از سرمربی راه آهن سر میدادند و لیدر آن اخراجی اول فصل بوده. با نزدیک شدن به زمان بازی پرسپولیس – راه آهن در صدد تضعیف روحیه جادوگر برآمدند

 


جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:28 ] [ سیدحسین علوی ]

Persepolis 5 هم‌قسم شدن قرمزپوشان برای ۴ بازی آینده / معمارزاده رویانیان را شکست داد و جایزه گرفتمحمد رویانیان که اعلام کرده از این بپس بیشتر در کنار قرمزپوشان حضور پیدا خواهد کرد، امروز در غیاب دنیزلی در تمرین پرسپولیس حضور یافت و در جلسه‌ای با بازیکنان شرکت کرد. در این جلسه پس از صحبت‌های رویانیان نفرات تیم هم‌قسم شدند تا پرسپولیس در ۴ بازی آینده به نتایج مطلوب برسد.

قرار شد در بازی‌های آینده هیچکس به فکر عملکرد خودش نباشد و همه به موفقیت تیم کمک کنند.رویانیان از بازیکنان خواست همه اشتباهات گذشته را کنار بگذارند و فقط به ۴ بازی آینده فکر کنند. برخی بازیکنان نیز با رویانیان گفت‌وگو کردند.

 

 

 

 

 

رویانیان که در تمرین امروز در مسابقه‌ای با معمارزاده در ضربات پنالتی شرکت کرده بود از وی شکست خورد و به همین دلیل جایزه‌ای ویژه به معمارزاده داد.

رویانیان با علی کریمی نیز اختصاصی به گفت‌وگو پرداخت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید...


جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:26 ] [ سیدحسین علوی ]

Tamrin 6 هواداران : رویانیان یادت باشه،‌ کریمی باید باشه! / تلاش پروین برای آرام کردن معترضانتمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست برابر الهلال عربستان از ساعت ۱۷ امروز پشت در‌های بسته ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

در این تمرین ۵۰ هوادار حضور داشتند که به شدت به عملکرد بازیکنان پرسپولیس انتقاد داشتند. آنها فقط کریمی را مورد تشویق شدید قرار دادند.

* علی پروین، محمد رویانیان و زارع قائم مقام باشگاه مهمان ویژه تمرین امروز بودند و با برخی بازیکنان به گفت و گو پرداختند.

 

 

 

 

* مدیر عامل باشگاه و پروین سعی می‌کردند که هواداران را بابت ناراحتی‌شان دعوت به آرامش کنند.

*پنالتی زدن‌های رویانیان به معمارزاده هم در تمرین امروز در نوع خود جالب بود.

 

* تمرین امروز پرسپولیس فقط ۷۰ دقیقه برگزار شد.

 

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با سر دادن شعار “رویانیان یادت باشه، کریمی باید باشه”خواستار تمدید قرارداد کاپیتان تیم خود برای فصل بعد شدند.

* پای نیروی انتظامی هم به تمرین امروز کشیده شد. مسئولان نیروی انتظامی به هواداران تذکر دادند درصورتی که اغتشاش ایجاد کنند از حضور آنها در محل تمرین جلوگیری خواهد شد و در زمان حضور آنها هواداران از سر دادن شعار خودداری کردند اما به محض خروج نیروی انتظامی از محل بار دیگر شعارها از سر گرفته شد!


جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:24 ] [ سیدحسین علوی ]


جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:16 ] [ سیدحسین علوی ]

 

 

 



ادامه مطلب ...

جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:10 ] [ سیدحسین علوی ]

اخیرا برخی مدعی شده بودند که آینده کاسیاس به دور از رئال مادرید است اما به گزارش الکونفیدنشال ، مسئولان رئال نظر دیگری دارند . بنا بر این گزارش ، هیئت مدیره رئال این بازیکن را غیر قابل فروش اعلام کرده و او را سمبل رئال می داند .
خوزه مورینیو به سادگی بهترین دروازه بان جهان را از دست نمی دهد هر چند که مطبوعات کاتالونیا دوست دارند طور دیگری القا کنند . کاسیاس و مورینیو به عنوان دو حرفه ای ، با اطمینان کار خود را پیش می برند .
مورینیو می خواهد کاسیاس بماند . در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون حضور ایکر در سیتی مطرح شده بود اما واقعیت این است که رئال هیچ پیشنهادی برای کاپیتان نداشته و اگر داشته باشد هم با آن مخالفت می کند .


جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:4 ] [ سیدحسین علوی ]

کسل ویتسل ، هافبک دفاعی بنفیکا می تواند یکی از خریدهای جدید مورینیو باشد . به گزارش روزنامه پرتغالی رکورد میان باشگاه پرتغالی و رئال مادرید توافقی هم صورت گرفته است . این بازیکن 23 ساله است و یکی از جواهرات فوتبال اروپا با آینده ای درخشان و توانایی بازی در چند پست است و مورد پسند مربی جدید رئال مادرید است .

http://estaticos.marca.com/imagenes/2012/05/03/futbol/equipos/real_madrid/1336031990_extras_mosaico_noticia_1_g_0.jpg

بنفیکا این بازیکن را با قیمت 8 میلیون یورو از استاندارد لی یژ خریده بود و گفته می شود که با 10 میلیون راهی رئال می شود . رفتن احتمالی لاس و آلتین توپ باعث شده که کادر فنی به دنبال هافبک دفاعی باشد و ویتسل گزینه اصلی است .
روی کاستا ، مدیر ورزشی بنفیکا نیز مطمئن است که این بازیکن در هر جا که باشد موفق می شود .


جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:1 ] [ سیدحسین علوی ]

حالا رئال به یک رکورد دیگر هم رسیده است . آنها رکورد دار تاریخ لالیگا از نظر پیروزی با سه گل یا بیشتر در یک فصل شده اند . در حقیقت سفیدها 18 بار حریفانشان را در هم کوبیده اند ، دو بار بیشتر از رئال 90-1989 و بارسای 59-1958


پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:34 ] [ سیدحسین علوی ]

پپ گواردیولا ، مربی بارسلونا پس از پیروزی تیمش در مالاگا گفت :" دو پنالتی برای ما سوت زده شد اما حالا خیلی دیر است . ضرورتی ندارند . رئال مادرید قهرمان شایسته است اما خیلی چیزها در پشت پرده علیه ما رخ می دهند .!!!

این همان کسی است که می گفت در مورد داوری ها صحبت نمی کند . حالا که تیمش قهرمان نشده ، شخصیت دومش که همان شخصیت اصلی و دوپینگیش است را رو کرده است  و حرفهایی را می زند که امیر قلعه نوعی هم دیگر از زدنش خجالت می کشد . 
در مورد توپ طلا گفت :" من زمانی تصمیم می گیرم که حق رای دادن داشته باشم . هر کس برنده شود حقش است . از نظر تیمی ، نبردن تورنمنت مشکل است چرا که باید در مدت زیادی روبراه باشی . "


پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:21 ] [ سیدحسین علوی ]

پس از چهار سال ، رئال مادرید با پیروزی مقابل اتلتیک ، رسما قهرمانی لالیگا را به نام خود ثبت کرد .

گلهای هیگوائین ، رونالدو و اوزیل به معنای پیروزی بود . مورینیو نیز پس از این درخشش ، طالب قدرت بیشتری در باشگاه است و حالا اولین مربی تاریخ می شود که در سه لیگ بزرگ فوتبال یعنی یعنی لیگ جزیره ، کالچیو و لالیگا را کسب می کند .
رئال مادرید بازی را فوق العاده هجومی آغاز کرد و صاحب یک پنالتی هم شد . اما رونالدو به بدترین شکل ممکن این ضربه را به وسط دروازه زد تا شانس رسیدنش به مسی تقلیل یابد .
اما دقایقی بعد ، هیگوائین در موقعیتی پشت محوطه جریمه اتلتیک و در حالی که توسط سه ، چهار بازیکن احاطه شده بود با دقت و ظرافت گلزنی کرد تا درسی به مهاجمان دیگر بدهد که چگونه باید از کوچکترین موقعیت ها به گل رسید و همچون چهار سال پیش در سن مامس ، او گل قهرمانی را بزند .
اما رونالدو زیباترین حرکت شبش را دقایقی بعد انجام داد . زمانی که یک پاس استثنایی را به محوطه جریمه برای اوزیل فرستاد تا بازیکن آلمانی به راحتی دروازه خالی را باز کند .
اتلتیک تا پایان نیمه جلو کشید و حتی به تیرک رئال هم رسید و ایکر نیز یک سوپر واکنش داشت تا گلزنی عایدشان نشود . اوزیل نیز یک تیرک تماشایی را زد تا مشخص کند که کم کم او را باید به عنوان نماد جدید رئال پذیرفت .
در نیمه دوم ، رئال مادرید در همان ابتدای کار به گل رسید . کریستیانو در یکی از بدترین شبهای دوران فوتبالش در رئال ، باز هم موثر ظاهر شد و روی کرنر ژابی ، توپ را روانه زاویه مخالف کرد و برنده شد .
پیش از این صحنه ، هیگوائین با جا گذاشتن سه ، چهار بازیکن اتلتیک نزدیک بود که گلزنی کند اما نتیجه چیزی به جز کرتر نبود . پس از گل سوم ، اتلتیک دیگر امید چندانی به پیروزی نداشت و رئالی ها هم نیاز نمی دیدند که خود را خسته کنند و بدین ترتیب بود که بازی خیلی آرام تا پایان پیش رفت و به سی و دومین جام قهرمانی لالیگای خود رسید .

مسی با 46 گل در صدر و رونالدو با 44 گل در رده بعدی در جدول گلزنان لالیگا قرار دارند


پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 10:8 ] [ سیدحسین علوی ]

Arm Football 2 گردان : به پرسپولیس خیلی نزدیک شدم / 2 هفته دیگر تیمم را انتخاب می کنم بعد از سپری کردن سه سال رویایی با ذوب و گذر از دروازه تیم ملی، حالا وقت خداحافظی فرا رسیده. شهاب گردان باید چمدان‌هایش را ببندد و اصفهان را ترک کند اما به چه مقصدی؟ هنوز مشخص نیست، البته خودش می‌گوید به پرسپولیس نزدیک‌تر از سایر تیم‌ها است. شهاب گردان از تیم ملی، داستان احتمالی پرسپولیسی شدن و جدایی‌اش از ذوب صحبت می‌کند. حرف‌هایی که جالب است و در نوع خود خواندنی…

می‌خواهم خیلی زود بروم سر اصل ماجرا. درست است که می‌گویند قطعا از ذوب جدا می‌شوی و تنها مانده سوت پایان فصل تا با تیم جدیدت قرارداد ببندی؟
خدا را شکر چند پیشنهاد خیلی خوب دارم ولی فکر کنم ذوب‌آهن مرا نمی‌خواهد.

 

باید از حالا به طرفداران بگویم نمی‌خواستم جدا شوم اما احساس می‌کنم دیگر جای من در ذوب‌آهن نیست و علی‌رغم میل باطنی‌ام باید از تیم محبوبم دل بکنم.
چرا این حرف را می‌زنی؟
متاسفانه مسوولان ذوب‌آهن برخلاف سال‌های گذشته پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداده‌اند. دارند کاری می‌کنند که یکسری از بازیکنان جدا شوند.

چه کسی این کار را انجام می‌دهد؟
مسوولان باشگاه. کسی نمی‌گوید بمانید یا نمانید. سال‌های گذشته وقتی فصل به اواسط خود می‌رسید کارهای تمدید قراردادمان انجام شده بود ولی امسال خبری از این داستان‌ها نیست! نه‌تنها من بلکه با اکثر بازیکنان تیم که بازیکن آزاد هستند صحبتی برای تمدید قرارداد انجام نشده.
یعنی اگر صحبت می‌کردند دوست داشتی در ذوب بمانی؟
خب هم ذوب باشگاه خوبی است و هم اصفهان مردم خونگرمی دارد. می‌خواستم تا آخر فوتبالم در ذوب بمانم اما انگار نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد.
می‌گویند ۹۹ درصد پرسپولیسی می‌شوی، درست است؟
خب باید این دو هفته بگذرد و بعد تیم بعدی‌ام را انتخاب کنم.
جواب ما را ندادی …
آره خب، یک جورهایی پیشنهاد پرسپولیس از تیم‌های دیگر علنی‌تر شده و من هم به این تیم نزدیک‌ترم تا بقیه تیم‌ها. همین هم باعث شده بیشتر مردم بگویند پرسپولیسی می‌شوی. البته الان حرفه‌ای نیست در این‌باره حرف زد و تیم بعدی را انتخاب کرد.
اما در لیگ‌های حرفه‌ای به آخر فصل که نزدیک می‌شویم بازیکنان علنی تیم بعدی خود را انتخاب می‌کنند…
در فوتبال حرفه‌ای اینطور است اما در ایران هنوز چنین مساله‌ای جا نیفتاده. بعضی‌ها چنین مسائلی را می‌شنوند و ناراحت می‌شوند. خودم هم به کسی نگفتم اما نمی‌دانم چرا بحث حضورم در پرسپولیس علنی شده.
تو و خلعتبری دو قلوهای فوتبال ایران هستید. انگار تصمیم گرفته‌اید اگر ایران باشید در یک تیم بازی کنید؟
محمدرضا که لژیونر است و فکر نمی‌کنم برگردد ایران. خلعتبری هر دو هفته یک بار حقوقش را به موقع می‌گیرد و تازه چک‌های مرا هم او پاس می‌کند (خنده) البته اگر خلعتبری برگردد ایران شک نکنید به یک تیم می‌رویم تا بار دیگر با هم همبازی شویم.

 


پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,
[ 1:2 ] [ سیدحسین علوی ]
صفحات
نويسنده
درباره من


سلام به همه علاقه مندان رئال و پرسپولیس به وبلاگ من خوش اومدی ولی اینم بگم که بدون نظر بری بیرون کبودت میکنم، حالا به این شدت که نه ولی حتما باید نظر بدی با تشکر
لالیگای اسپانیا