فرخی های رئالی پرسپولیسی
اخبار رئال مادید و پرسپولیس
اخبار پرسپوليسي
رونالدو
رونالدو
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 27
بازديد ديروز : 1
بازديد هفته : 27
بازديد ماه : 77
بازديد کل : 31107
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

خدایی وبلاگ چطوره؟؟؟

<
لينک هاي دوستان

Nagl O Entegalat PersePolis 2 رضا حقیقی اولین خرید پرسپولیس برای نیم فصل

پرسپولیس اف سی : رضا حقیقی  هافبک مشهدی الاصل فجر سپاسی اولین بازیکنی  است که حضورش در پرسپولیس بعد از نیم فصل قطعی به نظر می رسد. امروز محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس برای استخدام حقیقی که اتفاقا قراردادش هم با فجر نیم فصل به پایان می رسد با مدیران این تیم توافق کرد.

حقیقی در پست هافبک دفاعی بازی می کند و احتمالا بهترین خرید ممکن برای قرمزپوشان خواهد بود. البته این قرارداد هنوز رسمی نشده اما با توجه به تمایل دو طرفه باید کار را تمام شده دانست. با حضور حقیقی پرسپولیس نیازی به استخدام ساموئل نخواهد داشت.

البته فجری ها علاقه مند به از دست دادن حقیقی نیستند اما تیم به در آمد فروش او احتیاج دارد. حقیقی در حال حاضر مصدوم است.


سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:,
[ 16:53 ] [ سیدحسین علوی ]

 

http://s1.picofile.com/file/7522168816/20121008dasdasftb_85.jpg
مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو وارد پرتغال شد چرا که با اجازه باشگاه سفر کرده بود . هنریک جونز ، پزشک پرتغال گفت :" همه کار می کنیم تا کریستیانو سلامتی خود را پیدا کند . باید سعی کنیم که تحت نظارت روزمره ، تمرینات مناسبی را برایش در نظر بگیریم . "
وی افزود :" باید مراقب شرایط باشیم اما سعی می کنیم که او را به مسکو برسانیم . "


دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:,
[ 20:20 ] [ سیدحسین علوی ]

 

http://estaticos02.marca.com/imagenes/2012/10/07/futbol/equipos/real_madrid/1349640015_extras_noticia_foton_7_1.jpg کریستیانو رونالدو بازی را با مصدومیت کتف به اتمام رساند . ستاره پرتغالی پس از یک ضربه برگردان از ناحیه دست چپش مصدوم شد . کریستیانو با تعویضش مخالفت کرد و می خواست بازی کند . 
او با وجود مصدومیت توانست که گل تساوی را وارد دروازه والدس کند .



دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:,
[ 20:7 ] [ سیدحسین علوی ]

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید در نیوکمپ ، یک تساوی گرفت تا جایگاهش در جدول لالیگا تغییری نکند .
در شبی که هم رئال و هم بارسا عملکرد خوبی داشتند ، تساوی عاید دو تیم شد تا فاصله هشت امتیازی رئال و بارسا حفظ شود و البته بارسا با ناکامی در کسب هفت پیروزی پیاپی ، اولین امتیازات را در خانه اش مقابل رئال بدهد .
رئال مادرید احیا شده در سی دقیقه اول کاملا سوار بر بازی بود و در نیمه اول بی تردید استحقاق پیروزی را داشت . بنزما یک موقعیت طلایی را از دست داد و اشتباه په په در دفع توپ روی صحنه گل محرز بود .
اگر بنزما در همان موقعیت ، توپ را تبدیل به گل می کرد شاید می شد کار بارسا را تمام شده دانست اما این اتفاق نیافتاد تا بارسا روی یک گل تقریبا شانسی به رختکن برود .
رئال نیمه دوم را بهتر شروع کرد و سوار بر بازی بود اما باز هم روی یک ضربه کاشته و بر خلاف جریان بازی این مسی بود که گلزنی کرد .
پس از این گل ، مورینیو فهمید که نیاز به انرژی تازه ای در خط حمله اش دارد و بیرون کشیدن بنزما و اضافه کردن هیگوائینی که بیشتر پرس می کند ، به سود تیمش شد . پاس گل طلایی اوزیل نشان داد که اوست که مرد بازیهای بزرگ است و نیوکمپ را مثل کف دستش می شناسد . دید بالای مسعود روی این گل را کمتر بازیکنی در فوتبال جهان دارد .
در ده دقیقه پایانی ، حضور کاکا هم جواب نداد تا بارسا تیم سوار بر میدان باشد . آنها با وجود موقعیت هایی که داشتند به گل نرسیدند تا بازی با تساوی به پایان برسد .
به هر صورت فاصله هشت امتیازی چندان هم نا امید کننده نمی تواند باشد . کریستیانو و مسی هر دو خوش درخشیدند و جزئیات این بازی تماشایی را فقط اتفاقات ریز می توانست تعیین کند .
لحظات حساس بازی :
نیمه اول :
دقیقه 13 : اولین موقعیت جدی رئال روی همکاری بنزما و کریستیانو بدست آمد که نتیجه ای در بر نداشت .
دقیقه 19 : روی یک ضربه کرنر ، ضربه سر راموس با فاصله اندکی از دروازه والدس به بیرون رفت .
دقیقه 21 : اولین موقعیت جدی بارسلونا روی حرکت اینیستا بدست آمد که نتیجه ای نداشت .
دقیقه 25 : بنزما سخت ترین کار ممکن را کرد و در حالی که تنها والدس را مقابل خودش داشت ، توپ را به تیرک زد .
نیمه دوم :
دقیقه 70 : مسی چند بازیکن را جا گذاشت اما حرکت آخرش نتیجه ای در بر نداشت .
دقیقه 77 : والدس توانست که توپ را از مقابل هیگوائین دفع کند تا ال پیپیتا هم در گلزنی ناکام بماند .
دقیقه 88 : شوت مونتویا تیرک دروازه کاسیاس را به لرزه در آورد اما نتیجه ای نداشت .
دقیقه 91 : ضربه پدرو با برخورد به الکسیس سانچز به اوت رفت .

نحوه به ثمر رسیدن گلها :
0-1 : پاس خوب بنزما به جناح چپ با شوت تک ضرب و دقیق کریستیانو به کنج دروازه والدس چسبید .
1-1 : روی ارسال به محوطه جریمه رئال ، په په دفع ناقصی داشت تا مسی به راحتی در مقابل دروازه کاسیاس با یک ضربه آرام گلزنی کند .
2-1 : مسی برای دومین بار پیاپی روی یک ضربه کاشته دروازه رئال را گشود هر چند که این بار کاری از دست کسی بر نمی آمد .
2-2 : پاس استادانه اوزیل در موقعیتی تک به تک به کریستیانو رسید تا ستاره پرتغالی با ضربه ای آرام دومین گلش را در این بازی بزند .


دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:,
[ 20:4 ] [ سیدحسین علوی ]

 

http://s3.picofile.com/file/7520955806/1349604776_extras_mosaico_noticia_1_g_0.jpgمرجع خبري رئال مادريد : تردید بزرگ بارسلونا برای الکلاسیکو ، جرارد پیکه است که مشخص نیست که بعید است بازی کند . این مدافع که سخت تلاش کرد به بازی برسد ، در تمرین امروز زیر نظر تیتو حضور نداشت و در سالن بدنسازی تمرین کرد . باقی تیم با حضور سرجی روبرتو ، اویر و تیو از آکادمی بدون مشکل تمرین کردند . 
او سخت تمرین کرده بود اما آماده نیست . ویلانوا می گوید :" باید دید که در تمرین یکشنبه چه اتفاقی می افتد . نمی خواهیم به او فشار بیاوریم . باید با خود بازیکن و کادر پزشکی صحبت کنیم . "
ویلانوا نمی خواهد که روی پیکه ریسک کند چرا که بوسکتز هم برای بازی چمپیونزلیگ تیمش محروم است و در غیاب پیکه ، نیاز به عناصر تدافعی دیگری دارد .
در صورتی که پیکه بازی نکند ، سانگ زوج ماسکرانو می شود . زوجی که بی تردید در مقابل خط حمله آتشین رئال کار مشکلی خواهند داشت .


یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:,
[ 14:10 ] [ سیدحسین علوی ]

 

http://www.img4up.com/up2/46690041426588544097.jpgمرجع خبري رئال مادريد : بارسا امیدوار است که از نظر پیروزی در الکلاسیکو از رئال پیشی بگیرد و از طرفی فاصله را به 11 برساند اما رئال کم نمی آورد . 
تعادل کامل
رئال مادرید و بارسلونا در 221 بازی رسیم با هم مواجه شده اند که حاصلش 88 برد برای رئال ، 87 برد برای بارسا و 46 تساوی بوده است . البته در نیوکمپ در لالیگا آمار به نفع آبی و اناری هاست : 47 برد ، 16 تساوی و 19 شکست . 163 گل زده برای بارسا و 95 گل زده برای رئال .

زود بودن
17 سال بود که الکلاسیکوی رفت لالیگا به این زودی برگزار نشده بود . آخرین بار در 30 سپتامبر 1995 بود که رئال و بارسا در هفته پنجم بازی کردند و نتیجه 1-1 شد .

آژاکس تاثیرگذار
برای سومین سال پیاپی رئال درست بلافاصله پس از بازی در آمستردام آرنا به چمپیونزلیگ می آید . در دو بار قبلی ، رئال تیم هلندی را با نتایجه 0-4 و 0-3 شکست داد که در هر دو بازی به بارسلونا باخت .

تفاوت
این ششمین الکلاسیکوی تاریخ لالیگا میان رئال و بارساست که دو تیم هشت امتیاز یا بیشتر با هم فاصله دارند . در چهار تا از پنج بازی قبلی ، تیمی که در جدول بالاتر بود برنده شد . فقط یک بار مساوی شد : 28 نوامبر 1971 که رئال مادرید 9 امتیاز از بارسا پیش بود و نتیجه بازی 1-1 شد .

برتری
اگر بارسا امروز ببرد ، فاصله به 11 می رسد . در کل تاریخ لالیگا ، هیچ تیمی نتوانسته که چنین فاصله ای را جبران کند و قهرمان شود . بزرگترین فاصله ای که منجر به قهرمانی شد ، مربوط به بارسای فن خال در فصل 99-1989 بود که با وجود آن که در هفته 14 ، از مایورکا 9 امتیاز عقب بودند ، به قهرمانی رسیدند .

الکلاسیکو و لالیگا
بارسا فقط یک بار پس از شکست در الکلاسیکوی لالیگا در خانه قهرمان شد . این اتفاق مربوط به 83 سال پیش می شود یعنی در اولین دوره لیگ اسپانیا . رئال در زمین بارسلونا با نتیجه 1-2 برنده شد اما کاتالان ها قهرمان شدند . در حقیقت بردن در نیوکمپ شانس رئال برای بردن لالیگا را قهرمان می کند و در 74 درصد دفعاتی که در این استادیوم برنده شده به قهرمانی رسیده است .

صدرنشینی
بارسلونا 82 سال است که در زمانی که صدرنشین بوده ، الکلاسیکوی لالیگا در نیوکمپ را نباخته است . آخرین بار در 26 ژانویه 1930 بود که با نتیجه 1-4 باختند . پس از آن رئال در 14 باری که به خانه بارسای صدرنشین رفته ، دو تساوی و 12 شکست عایدش شده است .

رکورد بارسا
بارسا می تواند برای اولین بار در تاریخش 7 هفته اول لالیگا را با برد پشت سر بگذارد . فقط سه تیم در تاریخ لیگ اسپانیا چنین شروغ فوق العاده ای داشته اند : اسپانیول در فصل 53-1952 ، رئال در فصل های 62-1961 ، 69-1968 و 88-1987 و اسپورتینگ درفصل 80-1979 . اما اسپانیول در اخر فصل چهارم شد و اسپورتینگ سوم . رئال مادرید در هر سه لالیگا ، قهرمان شد .

شکست در خارج خانه
رئال مادرید چهار بازی اول خارج از خانه اش را با سه شکست شروع کرد . اتفاقی که فقط 9 بار رخ داده است . در سه دفعه قبلی (56-1955 ، 81-1980 و 02-2001) رئال به فینال جام باشگاه های اروپا رسید . البته در شش بار قبلش اصلا جام باشگاه های اروپا وجود نداشت . (30-1929 ، 31-1930 ، 40-1939 ، 43-1942 ، 51-1950 و 52-1951)

ویلانوا
فقط دو مربی در تاریخ لالیگا در هفت بازی اولشان به پیروزی رسیده اند : خوزه مانوئل دایاز نووا (اسپورتینگ) و لوکزمبورگو (رئال مادرید) . کارلوس آلبرتو سیلوا (دپورتیوو) و فن خال (بارسا) با شش پیروزی همچون او هستند .

مورینیو
مربی پرتغالی هشت سال است که در بازیهای رسمی نباخته است . آخرین بار به سیتی با چلسی در 16 اکتبر 2004 با نتیجه 1-0 بود . پس از آن در 40 بازی رسمی در دهمین ماه میلادی به 32 برد و هشت تساوی رسیده است .


یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:,
[ 14:4 ] [ سیدحسین علوی ]

 

2q10hsuoxetjvj4l73ak دانلود گل ها و لحظات حساس بازی آژاکس   رئال مادرید

رئال مادرید موفق شد در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان با هت ریک کریستیانو رونالدو به پیروزی برسد. گل های این بازی رونالدو و بنزما برای رئال مادرید به ثمر رساندند. کریستیانو رونالدو نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

رئال مادرید در نیمه اول موقعیت چندانی نداشت اما با فرار بنزما,کریستیانو موفق شد در دقیقه ۴۲ اولین گل بازی را به نام رئال مادرید به ثبت برساند.

رئال مادرید نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و در دقیقه ۴۸ بازی, این بنزما بود که روی ارسال کاکا گل فوق العاده زیبا و تماشایی را به ثمر رساند. پس از ان رئال نا خواسته عقب کشید و تیم هلندنی پس از چند حمله با اشتباه اسین غنایی که با روزهای اوجش فاصله زیادی دارد, در یارگیری, دروازه رئال باز شد.

پس از ان اوزیل و دی ماریا به میدان امدند و باعث شدند جریان بازی به سود رئال تغییر کند. روی همکاری بنزما و رونالدو, باز هم گلزنی کند تنها چند دقیقه  بعد باز هم ستاره پرتغالی هت ریک کرد تا قدرت گلزنی خود را به رخ حریفان بکشاند در دومین بازی پیاپی هت ریک کند.

رئال مادرید دومین بازی را در مرحله گروهی با پیروزی پشت سر گذاشت و قهرمان انگلیس و هلند حرفی برای گفتن در برابر کهکشانی ها نداشتند.

913b7jyfvv5o32w92tb تصاویر بازی آژاکس   رئال مادرید


پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:,
[ 1:48 ] [ سیدحسین علوی ]

کریم بنزما در مقابل دپورتیوو در لالیگا صد تایی شد . در این بازی فقط در دقایق پایانی حضور داشت که در نیمه دوم به جای هیگوائین به زمین آمد .
در این 100 بازی 46 گل زد . وی نتوانست در این بازی به روند گلزنی خود در بازیهای اخیر ادامه دهد .


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:51 ] [ سیدحسین علوی ]

کریستیانو رونالدو سه گل به دپور زد تا در آستانه الکلاسیکو با مسی برابری کند . وی گفت :" می دانیم که بازی با بارسلونا بازی مهمی برای ماست و مطمئنیم که بازی خوبی خواهیم داشت و برنده می شویم "
وی در مورد بازی با دپورتیوو گفت :" پس از گلی که خوردیم بازی خوبی داشتیم . جایی برای امتیاز دادن نداریم و باید برنده شویم . "
در مورد تغییرات مورینیو در ترکیب گفت :" این ها تصمیمات فنی هستند . این تغییرات به این دلیل انجام شد که فصل خیلی طولانی است . "


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:50 ] [ سیدحسین علوی ]

رئال مادرید با یک پیروزی خوب ، فاصله هشت امتیازی را با بارسلونا حفظ کرد و صعود یک پله ای در جدول لالیگا داشت تا به رده ششم برسد .
رئال مادرید تبدیل به همان تیم پارسالش شد تا تیمهایی که با چهارده نفر (به علاوه سه داور) در زمین حضور می یابند ، با دیدن هیبت تیم مورینیو به لرزه بیافتند .
بالاخره آن رئال مادریدی که انتظار داشتیم برگشت . کریستیانو با هت تریک که البته دو گلش پنالتی بود ، دوباره به روزهای اوجش برگشت و کاکا نیز با ارائه یک بازی خوب ، نوید آینده ای درخشان را داد .
در حالی که در پانزده دقیقه آغازین بازی دست رئال بود ، روی یک ضد حمله ، ریکی واران را جا گذاشت و روی اولین حمله دپور ، اولین گل بازی را زد .
اما در دقیقه 21 روی پنالتی مشخص روی دی ماریا ، این کریستیانو بود که بازی را به تساوی کشاند تا کارناوال گل آغاز شود . پس از آن که آرانزوبیا یک مهار عالی مقابل کریستیانو داشت ، روی پاس عالی مودریچ این دی ماریا بود که به زیبایی گلزنی کرد تا برنابئو هلهله سر دهد .
در حالی که نیمه اول رو به اتمام بود ، دی ماریا یک سانتر دیگر را روی پای راموس ریخت تا آرانزوبیا توپ را برگرداند که کریستیانو با ضربه سر ، گل بعدی را زد تا رئال با خیالی راحت تر به رختکن برود .
رئال مادرید در نیمه دوم هم کنترل بازی را به دست داشت که حضور هیگوائین و کاکا در ترکیب نشان داد که مورینیو می خواهد به ساختار تهاجمی تیمش تنوع ببخشد .
در دقیقه 65 گل چهارم رئال روی ارسال ژابی و ضربه په په روی تیر یک به ثمر رسید تا تنوع گلزنان رئال افزایش یابد . رئال مادرید پس از این صحنه نیازی به فشار آوردن نداشت و با توجه به دو بازی پیش رو در آمستردام آرنا و نیوکمپ ، کار را با آرامش دنبال می کرد که این بار روی ارسال کاکا ، اوالدو هند کرد تا کریستیانو گل پنجم را هم بزند .
به هر صورت رئال با این برد به بهترین شکل روحیه گرفت تا هشدار ها را برای تیمی بفرستد که تاکتیک اصلیش تئاتر و کمک داوران است .


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:48 ] [ سیدحسین علوی ]

نکته جالب توجه اینکه رئال و پرسپولیس، هر دو با کسب فقط 10 امتیاز، ضعیف ترین دوران خود را سپری میکنند اما وضعیت رئال نسبت به پرسپولیسی که از 10 بازی 10 امتیاز کسب کرده، مطلوب تر است. رئال با قولی که مورینیو داده قرار است در پایان هفته دهم،22 کسب کرده باشد.

علاقه مندان میتوانند ساعت 00:05 بازی رئال-دپورتیوو لاکرونیا را از شبکه 3 سیما تماشا کنند.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:37 ] [ سیدحسین علوی ]

گل اول رئال به دپور روی پنالتی مانوئل پابلو روی دی ماریا به ثمر رسید . به گفته کارشناس داوری مارکا با وجود اعتراض بازیکن دپور به خاطر این که خطایش پشت محوطه جریمه بوده ، تصاویر نشان می دهد که آیزا گامز تصمیم درستی گرفته است .
دقایقی قبلش بازیکنان دپور به پنالتی واران روی آبل آگیلار اعتراض داشتند که تصاویر نشان می داد که حرفشان درست نبوده چرا که قبل از این صحنه آفساید گرفته شده بود .
http://estaticos02.marca.com/imagenes/2012/09/30/futbol/equipos/real_madrid/1349029366_extras_noticia_foton_7_1.jpg
http://www.img4up.com/up2/66040039982018386745.jpg


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:26 ] [ سیدحسین علوی ]

رابطه مورینیو و راموس تا حد زیادی عادی شده است . از بازی دو هفته پیش در پیزخوان ، فاصله حرفه ای و شخصی این دو افزایش یافته است . مربی پرتغالی با این که می گوید علت نیمکت نشینی ارموس مقابل سیتی " فنی " بوده و نه " تنبیه " اما علنا می گوید :" سرجیو سرحال نبود ." این در حالیست که نظرسنجی ها پس از شکست به سویا می گویند که راموس از معدود بازیکنان بازی بوده که عملکرد بدی در پیزخوان نداشت .
مورینیو تصمیم گرفت که بازی بعد از پیزخوان ، راموس را مقابل انگلیسی ها نیمکت نشین کند . به واران گفت که فیکس شود و ته وز ، ژکو و سیلوا را مهار کند . همه می دانستند که او به خاطر حرفهایش پس از بازی با سویا تنبیه شده است . این در حالیست که بازیکنان از راموس حمایت کردند و او را در حد کاپیتان اصلی تیم دانستند .
راموس فقط هدفش دفاع از تیم بود اما دید که حاصلش نیمکت نشینی است . پس از پنج روز ، راموس در ترکیب اصلی وایکاس قرار گرفت تا مورینیو بگوید که این تصمیم انضباطی نبوده است . پس از این برد ، راموس گفت که این یک مشکل خانوادگی بوده که خیلی زود حل شده است .
راموس از محبوب ترین بازیکنان میان هواداران در کنار کریتسیانو و کاکاست و با وجود مشکلات با مورینیو بعید است که بخواهد از تیم برود . باید دید که مربی پرتغالی چه تصمیمی می گیرد .


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:25 ] [ سیدحسین علوی ]


 

کاکا اولین دقایق رسمی فصلش را در برنابئو داشت . بازیکن برزیلی که در جام برنابئو پس از مدتها بازی کرد و هت تریک کرد ، در نیمه دوم جای اوزیل را گرفت تا اولین دقایقش را در این فصل داشته باشد .
کاکا به خصوص در حرکات تدافعی خیلی پر تحرک بود و با قرار گرفتنش به جای اوزیل بین دو نیمه ، یک هشدار مهم را برای بازیکن برزیلی فرستاد . حالا مسعود می داند که علاوه بر مودریچ ، یک رقیب دیگر را هم دارد .
کاکا یک موقعیت گلزنی هم داشت که آرانزوبیا به خوبی آن را مهار کرد .


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 23:20 ] [ سیدحسین علوی ]

کانون هواداران پرسپولیس : مسوولان کمپ استقلال در واکنش به نبودن عکس ناصر حجازی در کمپی که به نام آن مرحوم است تمامی عکسهای مربیان و دیگر بازیکنان استقلال را هم جمع کردند! حضور امیر قلعه نویی بر سر مزار ناصر حجازی سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی واکنش سایت مرحوم حجازی را در پی داشت. نکته جالب این که مسوولان باشگاه استقلال عکس تمامی مربیان و بازیکنان این تیم را در کمپ زنده یاد حجازی نصب کرده بودند ولی با وجود نام این کمپ خبری از عکس مرحوم حجازی نبود. این اتفاق زمانی بزرگ تر نشان داده می شد که خبرنگاران سراغ عکس حجازی را از مسوولان کمپ استقلال می گرفتند. در این بین وقتی انتقادات بیشتر شد مسوولان استقلال به جای نصب عکس حجازی این بار عکس تمامی مربیان و بازیکنان را جمع کرده و دیگر آنها را در کمپ نصب نمی کنند.

یکی از اعضای کمپ استقلال که نمی خواست نامی از او برده شود گفت: متاسفانه با نصب عکس مرحوم حجازی که دیگر در بین ما هم نیست مخالفت کردند و حالا مجبور شدند عکس خودشان را هم جمع کنند.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 20:46 ] [ سیدحسین علوی ]

Persepolis 3 حضور هواداران در تمرینات پرسپولیس آزاد شد / دستگیری 2 هوادارپس از تمرین امروز و جلسه مانوئل ژوزه با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بعد از بازی با سایپا هواداران این تیم می‌توانند با در دست داشتن کارت مخصوص هواداری تمرینات پرسپولیس را هر روز از نزدیک تماشا کنند.

همچنین در جریان تمرین امروز ۲ هوادار که رفتارهای مشکوکی داشتند با کمک نیروی انتظامی دستگیر شدند. این ۲ نفر به بازیکنان و حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس بی احترامی و سپس با موبایل‌های خود فیلمبرداری می‌کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای حل مشکلات به وجود آمده بین علی کریمی با کادرفنی پرسپولیس و عدم تمایل کریمی برای عذرخواهی بازگشت وی به ترکیب سرخ پوشان منتفی شده است.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 20:44 ] [ سیدحسین علوی ]

Khoze 2 شکایت انجمن منتقدان ورزشی مصر از مانوئل ژوزهمانوئل ژوزه در نشست خبری پس از برتری پرسپولیس برابر آلومینیوم، روزنامه نگاران مصری را خشن توصیف کرد. به دنبال این موضوع انجمن منتقدان ورزشی مصر در انتقاد به حرف‌های سرمربی پرسپولیس تصمیم به شکایت از او گرفت.

این انجمن تصمیم دارد نشست فوق‌العاده برای جواب دادن به اظهارات ژوزه، برگزار کند و به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس پاسخ دهد. آنها همچنین قصد دارند از سرمربی پرسپولیس شکایت کنند.این مربی پرتغالی سال‌ها در فوتبال مصر مربیگری کرده است.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 20:43 ] [ سیدحسین علوی ]

Khoze 1 ژوزه : هرچه می‌توانید کریمی را بلندتر تشویق کنیدیکی از سوژه‌های تمرین امروز پرسپولیس درخواست هواداران مبنی بر بازگشت علی کریمی بود. تعداد هواداران پس از تمرین امروز به حدود ۳۰ نفر رسیده بود. این هواداران در هنگام خروج بازیکنان، نفراتی همانند پولادی و حسینی را به شدت تشویق کردند و نسبت به سایر بازیکنان بی‌تفاوت بودند.

هنگامی که ژوزه قصد ترک ورزشگاه درفشی فر را داشت هواداران با فریادهای بلند فریاد می‌زدند «ژوزه یادت باشه، کریمی باید باشه» در این لحظه سرمربی پرسپولیس از هواداران خواست کریمی را بلندتر تشویق کنند. این موضوع باعث ناراحتی هواداران شد که چند نفر با فریادهای بلند به ژوزه اعتراض کردند.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 16:50 ] [ سیدحسین علوی ]

Tamrin 3 تلاش برای آشتی‌کنان جواب نداد / کریمی رفت، رویانیان آمدتمرین پرسپولیس از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

* تمرینات ویژه ژوزه با مدافعان برای مهار مهاجمان سایپا در تمرین امروز برگزار شد.

*حدود ۲۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*علی کریمی همانند روز گذشته در ورزشگاه درفشی فر حضور داشت و به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت. وی پس از گذشت ۴۵ دقیقه از تمرین پرسپولیس و پس از اینکه به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. برخی بازیکنان و اطرافیان تیم سعی داشتند با نزدیک کردن ژوزه و کریمی، مراسم آشتی‌کنان برگزار کنند اما باز هم به در بسته خوردند.

*علی کریمی در هنگام خروج از ورزشگاه با هواداران عکس یادگاری انداخت و از آنها خواست مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر تجمع نکنند و باعث از بین رفتن تمرکز سایر بازیکنان شوند.

*حمید علی‌عسگر و غلامرضا رضایی با اعلام کادر پزشکی بازی روز سه شنبه مقابل سایپا را از دست دادند. تکلیف فشنگچی در اختیار کادر فنی است.

*رقابت کادر پزشکی پرسپولیس و عادل فردوسی‌پور برای گرفتن جواب آزمایش‌ها نیز در نوع خود جالب است. کادر پزشکی پرسپولیس سعی دارد زودتر از برنامه نود جواب آزمایش‌ها را بگیرد.

* ۱۰ دقیقه پس از اینکه کریمی ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی جلسه‌ای برگزار کرد.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 16:49 ] [ سیدحسین علوی ]

b_0_0_0_00_images_pouya_pouya3_Daily_16farvardin_3.jpg

b_0_0_0_00_images_pouya_pouya3_Daily_16farvardin_7.jpg

b_0_0_0_00_images_pouya_pouya3_Daily_16farvardin_4.jpg


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 1:6 ] [ سیدحسین علوی ]

 

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other3_naghizadeh4.jpgخبرگزاری پرسپولیس :  هافبک تیم پرسپولیس گفت: بازی بدون تماشاگر هیچ صفایی ندارد ولی خدا را شکر که به پیروزی رسیدیم و حالا برای بازی های بعد بسیار امیدواریم.


میثم نقی زاده  گفت: بعضی ها عنوان می کردند که عدم حضور تماشاگران به سود پرسپولیس شده است اما من می گویم بازی بدون تماشاگر هیچ لطف و صفایی ندارد.

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم و ای کاش با حضور تماشاگران بود، چون در این مدت خیلی سختی کشیدند و حق آنها بود که حداقل در این پیروزی حاضر باشند. امیدواریم در بازی های بعدی با کسب سه امتیاز، دل هواداران را شاد کنیم، چون جایگاه فعلی پرسپولیس اصلا در شأن این باشگاه نیست.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 1:5 ] [ سیدحسین علوی ]

 

b_0_0_0_00_images_tumb_90_modir_shirini.jpgخبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه تختی به شدت نسبت به تبعیض های موجود اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس از سایت باشگاه پرسپولیس، از آنجا که مسئولان ورزشگاه آزادی با برگزاری دو دیدار متوالی در این ورزشگاه مخالفت می ورزند و با عنایت به اینکه دوشنبه هفته جاری دیدار تیم های استقلال و صبای قم در زمین این ورزشگاه برگزار می شود، سازمان لیگ اعلام کرد بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا در روز سه شنبه در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد شدید از این موضوع گفت: متاسفانه مسئولان ورزشگاه آزادی و سازمان لیگ ظاهرا فقط می توانند به باشگاه پرسپولیس زور بگویند.

وی افزود: پیش از این در زمان برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد و به رغم مشکلات پروازی تهران به شهرستان ها بالاجبار ما را راهی اهواز کردند تا به هر قیمت ممکن بازی پرسپولیس و فولاد برگزار شود و بدون توجه به بعد مسافت عنوان کردند، پرسپولیسی ها با اتوبوس به اهواز بروند. در این بازی نیز بدون توجه به شرایط ورزشگاه تختی، بازی ما با سایپا را به این ورزشگاه انتقال دادند. این در حالی است که دیدار دو تیم راه آهن و استقلال در هفته هشتم و با شرایط مشابه بنابه اصرار این دو تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

شیرینی در ادامه تصریح کرد: ظاهرا در آن مقطع هیچ گونه نگرانی درباره آسیب دیدن چمن ورزشگاه آزادی وجود نداشت. آیا چمن ورزشگاه آزادی فقط با بازی کردن پرسپولیس آسیب می بینید یا اینکه بعضی ها به رنگ قرمز حساسیت دارند. چرا بازی عقب افتاده استقلال و پیکان را برگزار نمی کنند؟ آیا به خاطر اینکه برخی تیم ها در شرایط خوبی هستند آن را برگزار نمی کنند؟

سرپرست پرسپولیس با اشاره به تبعیض آشکار مسئولان سازمان لیگ یادآور شد: هواداران پرسپولیس با این بی عدالتی ها کاملا آشنا هستند و این مسائل برای ما تازگی ندارد. ما چاره ای جز تمکین و برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نداریم ولی محض اطلاع آقایان تاکید می کنم باشگاه پرسپولیس هیچ گونه مسئولیتی از نظر امنیت و سلامت تماشاگران دو تیم را در ورزشگاه تختی و با توجه به شرایط خاص آن بر عهده نخواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: آیا مسئولان فراموش کرده اند که قرار بود بازی پرسپولیس - گهر درود را در ورزشگاه تختی برگزار کنند اما به واسطه اطلاع از میزان احتمالی حضور تماشاگران آن را به ورزشگاه آزادی انتقال دادند و دیدند بیش از دو برابر ظرفیت ورزشگاه تختی برای آن بازی هوادار به استادیوم آزادی آمد. اگر آن بازی در ورزشگاه تختی برگزار می شد چه اتفاقی می افتاد؟ ما هنوز جابجایی ناگهانی تاریخ دربی جام حذفی فصل گذشته را فراموش نکرده ایم و این اتفاقات نیز از یاد نخواهد رفت.

سرپرست پرسپولیس در ادامه گفت: ما چمن ورزشگاه درفشی فر را برای برگزاری تمرینات تیم های آسیایی در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشتیم تا جایی که حتی مسئول زمین چمن درفشی فر بخاطر آسیب دیدن زمین، استعفا داد اما چون این موضوع یک مسئله ملی بود ما با فدراسیون فوتبال همکاری کردیم ولی حالا می خواهند در یک تبعیض آشکار نسبت به دیگر تیم ها بازی پرسپولیس و سایپا را در ورزشگاه تختی برگزار کنند. ما بار دیگر اعلام می کنیم که از تصمیم سازمان لیگ تمکین می کنیم اما نسبت به تامین امنیت هیچ مسئولیتی را بر عهده نخواهیم گرفت.


یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
[ 1:1 ] [ سیدحسین علوی ]

 

 

b_0_0_0_00_images_tumb_90_bazikon_kazemian2.jpg

مهاجم پرسپولیس گفت: درست است کمی تحقیر شدیم اما مدعی قهرمانی هستیم.

جواد کاظمیان پس از تمرین امروز پرسپولیس گفت: در ابتدای فصل دچار مشکلات ناخواسته‌ای شدیم و امتیازاتی را از دست دادیم. به همین دلیل فشار روی تیم بزرگ پرسپولیس زیاد بود.

وی افزود:‌ درست است که با حضور در رده شانزدهم جدول تحقیر شدیم اما مدعی قهرمانی هستیم و با قدرت این حرف را می‌زنم.

کاظمیان عنوان کرد: روزهای سخت ما تمام شده و حالا می‌توانیم با خیالی آسوده به روزهای خوب آینده فکر کنیم. درست است خیلی از تیم‌ها در حال حاضر در بالای جدول هستند اما باید دید آنها شخصیت قهرمانی دارند یا خیر. امیدوارم موفقیت‌های ما ادامه دار باشد چون تازه اول راه هستیم.


یک شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
[ 23:52 ] [ سیدحسین علوی ]


مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو در حالی برای بازیهای لالیگا به برنابئو می آید که حرفهایش در بازی با گرانادا کاملا فراموش شده است . مهاجم پرتغالی پس از آن بازی گفت که ناراحت است و پس از آن نزدیک به یک ماه برای بازیهای لالیگا به برنابئو نیامد . فقط مقابل سیتی و میوناریوس در برنابئو حاضر شد که در هیچ کدام از این دو بازی ، هواداران متعصب و سنتی به استادیوم نیامده بودند .
کریستیانو با گلش مقابل سیتی با برنابئو آشتی کرد . در آن بازی پس از گلش خوشحالی کرد تا اتفاقات بازی با گرانادا را فراموش کند . او در بازی بعدش برابر رایو هم گلزنی کرد و حالا می خواهد سومین گل پیاپی خود برای رئال در بازیهای رسمی را به دپورتیوو لاکرونیا بزند .


شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
[ 23:48 ] [ سیدحسین علوی ]

کارگران باشگاه بارسلونا برای روزهای 16 مهر و 2 آذر اعلام اعتصاب کردند . یعنی بازیهای بارسا با رئال و سلتیک . آنها خواستار دستمزد بیشتری هستند .
کارمندان رسمی که در میان آنها نگهبانان ، مسئولان پارکینگ و مسئولان لباس هستند بدین ترتیب در این روزها به اعتصاب می روند .


شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
[ 23:47 ] [ سیدحسین علوی ]

مورینیو در مصاحبه با وبسایت پرتغالی مایس فوتبول گفت :" دیگر جای اشتباه نداریم . تمام حدی که می توانستیم ، امتیاز از دست دادیم . تا جایی که می توانستیم کادو دادیم . "
وی افزود :" باید دپورتیوو را شکست دهیم تا به روند پیروزیهایمان در وایکاس و مقابل منچستر سیتی ادامه دهیم .


شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
[ 23:32 ] [ سیدحسین علوی ]

مورینیو در پاسخ به سوالی در مورد قرار دادن ژابی ، مودریچ و اوزیل با هم در ترکیب ، یک پاسخ کنایه وار داد .
مورینیو گفت :" اگر دوست دارید ، تعارف نکنید ، هشت تای دیگر را هم بگویید . ترکیب را به من بدهید و خیالتان را راحت کنید . مرکز زمین را که تعیین کردید ، اگر می خواهید خط دفاع و حمله را هم بگویید . می خواهید ترکیب را به من بدهید و بقیه اش راحت باشد . در کنفرانس مطبوعاتی بعدی برای بازی با آژاکس ، ترکیب را به من تحویل بدهید . "


شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
[ 23:32 ] [ سیدحسین علوی ]

مرجع خبري رئال مادريد : پس از آن که اعلام شد که جایزه شاهزاده آستوریاس به زوج کاسیاس - ژاوی رسیده است ، توئیتر مملو از پیغام های تبریک برای هر دویشان شد . سخنگوی جایزه شاهزاده آستوریاس گفت :" رفاقت مستحکم باعث شده که آنها پلی میان دو باشگاه متفاوت باشند و جوانمردی را گسترش دهند . " که به نظر می رسد که این یکی از فاکتورهای انتخابشان باشد چرا که آنها سمبل باشگاه های رئال و بارسلونا هستند.

http://www.axgig.com/images/23906212790604501607.png

اما ناگهان در توئیتر یک جنجال پدید آمد . علتش تفاوت تبریک ها به دو بازیکن در سایت های رئال و بارسا بود . در حالی که سایت رئال خبر را با عکسی از ژاوی و کاسیاس در اردوی تیم ملی اسپانیا منتشر کرده بود ، سایت باشگاه کاتالانی عکسی از ژاوی را با پیراهنش در بازی مقابل رئال مادرید گذاشته بود ، آن هم در حالی که داشت دروازه کاسیاس را می گشود . حرکتی که نشان از تفاوت شخصیتی میان دو باشگاه باشد .


پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
[ 14:10 ] [ سیدحسین علوی ]

 

آیا میدانستید:

تا به حال ۶ تایی نشدیم

تا به حال دسته ۳ نرفتیم

بیشترین تعداد قهرمانی را در کل ادوار برگزاری لیگ فوتبال ایران داریم!!

بیشترین تعداد لژیونر را در اروپا داشته ایم!!

آقای گل جهان پرسپولیسی است!!

بشترین تعداد عنوان بهترین بازیکن آسیا برای پرسپولیسی هاست!!

پرطرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس است!!

در ایران فقط پرسپولیسی ها افتخار حضور در جام باشگاه های اروپا و گلزنی در آن را داشته اند!!


پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
[ 13:51 ] [ سیدحسین علوی ]

امروز ۱۶ شهریور سال ۹1 است و ۳9 سال از دربی معروف پرسپولیس و تاج سابق در سال ۱۳۵۲ گذشته است؛ دیداری که طی آن پرسپولیس با نتیجه ۶-۰ موفق شد حریف را شکست بدهد.
همایون بهزادی ۳ بار، مرحوم ایرج سلیمانی ۲ بار و حسین کلانی یک بار گلهای پرسپولیس را در آن بازی معروف به ثمر رساندند. جالب است بدانید در روز ۱۶ شهریور اتفاقات دیگری هم در فوتبال ما رخ داده است که در زیر به آنها اشاره می شود..

۱-در روز ۱۶ شهریور سال ۱۳۳۸، ناصر محمدخانی ستاره رویایی فوتبال دهه ۶۰ کشورمان به دنیا آمده است.

۲-در روز ۱۶ شهریور سال ۱۳۵۳، تیم ملی فوتبال ایران در بازی های آسیایی تهران با نتیجه ۶-صفر بحرین را برد.
۳-در روز ۱۶ شهریور سال ۱۳۶۳، تیم پرسپولیس در جریان مسابقات فوتبال باشگاه های تهران برابر تیم شاهین تهران برنده شد. در این دیدار تاریخی علی پروین سه گل برای پرسپولیس به ثمر رساند.

4-در روز ۱۶ شهریور ماه سال ۱۳۸۰، تیم ملی ایران در بغداد و در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ برابر تیم ملی عراق ۲-۱ برنده شد. علی دایی و علی کریمی، گلهای تیم ملی را در این بازی به ثمر رساندند.


پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
[ 13:49 ] [ سیدحسین علوی ]


چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:,
[ 18:6 ] [ سیدحسین علوی ]

http://www.perspolisfc.net/forum/attachment.php?attachmentid=5093&d=1341123911


یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,
[ 10:38 ] [ سیدحسین علوی ]

Ali Parvin 2 پروین سخنگوی فنی شد / کالدرون ۹۹ درصد سرمربی پرسپولیس استعلی پروین از سوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به عنوان سخنگوی فنی این باشگاه انتخاب شد.

بدین ترتیب از این به بعد فقط علی پروین در مورد مسایل فنی پرسپولیس صحبت می‌کند.

همچنین علی پروین در مورد انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت: گابریل کالدرون به ما تخفیف ویژه داده و به احتمال ۹۹ درصد او را سرمربی پرسپولیس بدانید. نمی‌گذارم تا صبح طول بکشد و هر چه زودتر سرمربی را انتخاب می‌کنیم.

وی در مورد کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا اگر افراد دیگری هم شایسته حضور در این کمیته باشند انتخاب می‌شوند.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید...


یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,
[ 10:4 ] [ سیدحسین علوی ]

Persepolis 5 کارنامه کاری کالدرون، جدی ترین گزینه سرمربی گری پرسپولیسگابریل کالدرون ۵۲ ساله متولد هفتم فوریه ۱۹۶۰ در آرژانتین است. دوران بازیگری او از سال ۱۹۷۶ آغاز شد، ایندیپندنته و راسینگ کلوب آرژانتین و رئال بتیس اسپانیا معتبرترین باشگاه هایی بودند که کالدرون در آن ها بازی کرد و دوران بازیگری اش سال ۱۹۹۴ در تیم لوزان سوئیس به پایان رسید. او ۲۳ بازی ملی برای آرژانتین انجام داده و یک گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

کالدرون مربیگری را از سال ۱۹۹۷ با تیم کائن آغاز کرد و سال ۲۰۰۳ هم در سوئیس مربی تیم لوزان بود. اما دوران کاری او در خاورمیانه از سال ۲۰۰۴ آغاز شد که به عنوان سرمربی تیم ملی عربستان برگزیده شد.

 

او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۵ سرمربی عربستان و از ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ سرمربی تیم ملی عمان بود. پس از این ۴ سال، سرمربی آرژانتین ی کار خود را به عنوان مربی باشگاهی در عربستان و امارات دنبال کرد.

کالدرون با حضور در الاتحاد از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ یک مقام قهرمانی در لیگ برتر عربستان (۲۰۰۹) برای این باشگاه کسب کرد. او فصل ۱۱-۲۰۱۰ را هم در الهلال سپری کرد که با قهرمانی در لیگ عربستان و جام پادشاهی این کشور بهترین دوران مربیگری خود در آسیا را سپری کرد. او به همراه الهلال در سال ۲۰۱۱ بدون حتی یک شکست به قهرمانی عربستان رسید.

سرمربی آرژانتین ی بعد از جدایی از الهلال به تیم بنی یاس امارات پیوست و با این تیم به قهرمانی جام حذفی و عنوان سومی در لیگ امارات دست یافت. بنی یاس آخرین تیمی است که کالدرون در آن مربیگری کرده است.


یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,
[ 10:1 ] [ سیدحسین علوی ]

انگار بمب های سردار تمومی ندارن!!

سردار به دنبال جذب لایقترین سرمربی برای هدایت پرسپولیس!

جرارد هولیر، سرمربی سابق لیورپول انگلستان و لیون فرانسه، به عنوان چهارمین گزینه وارد میدان رقابت با متسو،گابریل کالدرون و مانوئل خوزه بر سر ستاره های سرخ شد

 


یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
[ 20:53 ] [ سیدحسین علوی ]


یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
[ 20:30 ] [ سیدحسین علوی ]


یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
[ 20:26 ] [ سیدحسین علوی ]


یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
[ 20:23 ] [ سیدحسین علوی ]

محمد رویانیان پس از اینکه روز جمعه با دنیزلی برای عدم همکاری در فصل آینده به توافق رسید بامداد امروز برای امضای تفاهم نامه فسخ قرارداد این مربی عازم ترکیه شد.گفته می‌شود ممکن است در این سفر مذاکراتی برای جذب مربی آینده هم از طرف رویانیان صورت بگیرد. مدیرعامل پرسپولیس امشب به تهران باز می‌گردد.

همچنین قرار است مانوئل خوزه پرتغالی فردا برای مذاکره رسمی با پرسپولیس وارد تهران شود. باشگاه پرسپولیس پیش از این با کالدورن و متسو مذاکره کرده بود.


یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,
[ 20:20 ] [ سیدحسین علوی ]

Mohammad Ruyaniyan 2 اعلام سرمربی تا روز یکشنبهمدیرعامل باشگاه پرسپولیس از برونومتسو فرانسوی، کالدرون و خوزه مانوئل پرتغالی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه اسم برد.

محمد رویانیان در گفت و گو با خبر ساعت ۱۸:۴۵ اعلام کرد: برونو متسو فرانسوی، خوزه مانوئل پرتغالی و گابریل کالدرون آرژانتینی سه گزینه سرمربیگری پرسپولیس هستند.

وی ادامه داد: این سه مربی از شانس برابری برخوردارند و تکلیف سرمربی پرسپولیس تا روز یکشنبه مشخص می‌شود.


جمعه 2 تير 1391برچسب:,
[ 23:51 ] [ سیدحسین علوی ]
صفحات
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد
نويسنده
درباره من


سلام به همه علاقه مندان رئال و پرسپولیس به وبلاگ من خوش اومدی ولی اینم بگم که بدون نظر بری بیرون کبودت میکنم، حالا به این شدت که نه ولی حتما باید نظر بدی با تشکر
لالیگای اسپانیا